ကျွန်တော်ချစ်သော Hyung🌙🐰(Part-2)

988 88 1
                                    

အချိန်အတော်ကြာမောင်းလာပြီးနောက်..Seokjin တို့ကားလည်းအဝေးပြေးလမ်းမကြီးနှင့်တော်''ဝေး''ရောက်ကာ လုံခြုံသောနေရာတစ်ခုကို ရောက်လာလေသည်္္~~

??-အကိုလေး..အကိုလေး..ကျွန်တော်တို့ဒီအမူးသမားကိုဘယ်လိုလုပ်မလဲ?

Seokjin လည်းကားမောင်းလာတဲ့တစ်လျှောက် အလုပ်အကြောင်းကိုသာ စိတ်ရောက်နေသောကြောင့် သူ့ကားနဲ့အတူခေါ်လာသောအမူးသမားလေးကိုပင် မေ့နေသည်~~

သူနဲ့အတူပါလာသောကောင်လေးရဲ့စကားကြားတဲ့အခါမှ အမူးသမားလေးကိုသတိရကာ..

Seokjin -အာ..ဟုတ်သားပဲ!!ငါဒီကောင့်ကိုမေ့နေတာ..

ထိုအချိန်~~

You are my everything... 🎶🎶
(Blah..blah..ပေါ့နော် သီချင်းကကြိုက်ပေမယ့်အလွတ်မရလို့🤧)

Ph မြည်သံကြားမှ Seokjin တို့နှစ်ယောက်လည်း phအသံလာရာကိုကြည့်လိုက်တော့ အမူးသမားလေးရဲ့ ph~~

Seokjin လည်းထိုအမူးသမားလေးကိုဘယ်ပြန်ပို့ရမှန်းမသိတာကြောင့် phကိုအမြန်ကောက်ကိုင်လိုက်တော့~~

??-Hello..helloကြားလား jungkook..မင်းဘယ်ရောက်နေတာလဲ??ဒီ မှာ မင်း ommaရောappaရောရောက်နေတယ် မင်းပျောက်နေလို့မင်းကိုစိတ်ပူနေကြတယ် မင်းဘယ်မှာလဲ??

Phကိုင်လိုက်တည်းကတောက်လျှောက် မေးလာသောမေးခွန်းတွေကြောင့် Seokjin လည်းဘာကိုဘယ်လိုအရင်ပြောပြရမလဲမသိတော့~~

Seokjin -hello..ကျွန်တော်ကဒီphပိုင်ရှင်ကို အဝေးပြေးလမ်းမပေါ်မှာ အရက် မူးပြီးလဲနေတာတွေ့လို့ ဘယ်သူမှလဲမတွေ့တာကြောင့် ခေါ်လာခဲ့တာပါ ဒါနဲ့အခုphပြောနေတဲ့သူက...

??-အာ..ဟုတ်လား? sorry ပါဗျာ..ကျွန်တော်က jungkook ရဲ့သူငယ်ချင်းပါ ဒါနဲ့ကျွန်တော် jungkook ကိုဘယ်မှာလာခေါ်ရမလဲ??

Seokjin -အော်..ဒီလိုလုပ်ပါလား..ကျွန်တော်ဘယ်ကို​​ပြန်ပို့ပေးရမလဲဆိုတာ လိပ်စာပေးပါ..ကျွန်တော်တို့လည်းသွားစရာရှိသေးတော့ စောင့်နေရင်ကြာမှာစိုးလို့ပါ~~

??-အာ..ဟုတ်ကဲ့ဟုတ်ကဲ့ လိပ်စာက..!!
blah..blah..ပေါ့😬

Seokjin -ဟုတ်ကဲ့ပါ..ဒါဆိုကျွန်တော်တို့အခုထွက်လာခဲ့ပါ့မယ်

ကျွန်တော်ချစ်သော Hyung🌙🐰[✔]Where stories live. Discover now