ခဏကြာတော့~~
Jungkook ရဲ့အဖေနဲ့အမေလည်း Doctor နဲ့စကားပြောပြီး...အပြင်ပြန်ထွက်လာခဲ့တယ်~
ထိုအချိန်မှာ Taehyung တစ်ယောက် jungkook ကိုအဖော်လုပ်ပေးရင်း...
^Jungkook ရယ်မင်းဘာဖြစ်ခဲ့တာလဲ? မင်း ကောင်မလေးနဲ့တကယ် အဆင်မပြေဖြစ်ခဲ့တာလား?^
စိတ်ထဲကတွေးတောရင်း..
Jungkook - အား...ကျွတ်စ်..ကျွတ်စ်..အား...
(Jungkook သတိပြန်ရလာကာ ဒဏ်ရာများကြောင့် ညည်းနေသည်)
Taehyung - Jungkook မင်းသတိရလာပြီလား?အဆင်ပြေရဲ့လား?တစ်အားနားနေလား??
(ထိုသို့ Taehyung ရဲ့မေးခွန်းများကို မကြားသလိုနေကာ မဖြေပဲ)Jungkook - Taehyung.. ငါ..ငါ baeဆီသွားရမယ်..ငါ့ကို baeစောင့်နေလိမ့်မယ်..Taehyung.. ငါ့..ငါ့ကို..
(Jungkook ရဲ့စကားမဆုံးခင်)
Taehyung - Jungkook... မင်းဘာဖြစ်နေတာလဲ?မင်းကိုယ်မင်း သတိလေးပါလေးထားအုံး..
(Taehyung တစ်ယောက်ထိုသို့ jungkook ခံစားနေရသည်ကိုမမြင်ရက်သောကြောင့် အော်ပြောလိုက်သည်)
Jungkook - ငါ baeဆီသွားရမယ်လို့မင်းကိုပြောနေတယ်လေ..မင်းငါ့ရှေ့ကဖယ်..တော်ကြာ ငါနောက်ကျလို့ baeငါ့ကို စိတ်ကောက်နေအုံးမယ်...ဖယ်...
Taehyung လည်းအခြေအနေကိုကြည့်ပြီး...
^သေ ချာတယ် jungkook နဲ့သူ့ကောင်မလေး အဆင်မပြေဖြစ်တာ..^
ထို့နောက်..Taehyung လည်းစိတ်ကိုလျှော့ကာ~~
Taehyung - Jungkook အခုလော''ဆယ်တော့ မင်းစိတ်ကိုငြိမ်''ထားပါ ..မင်းတို့နှစ်ယောက်ဘာဖြစ်လဲငါမသိပေမယ့်..အဆင်ပြေသွားမှာပါ..စိတ်အေး''ထားနော်
Jungkook - အဟက်...ဘယ်လို?ငါကစိတ်အေး''ထားရမယ်ဟုတ်လား? Taehyung... ငါ့ကိုသူလမ်းခွဲသွားပြီကွ...
Taehyung - ဘာ??? မင်းကိုသူကဘာလို့လမ်းခွဲသွားတာလဲ??
Taehyung လည်းပြသာနာဖြစ်ထားတယ်လို့အရိတ်အမြွတ် သိပေမယ့် ဒီလိုဖြစ်မယ်လို့တော့ မထင်ခဲ့..
Taehyung - ငါ့ကိုပြောပြစမ်းပါ..သူမင်းကိုဘာလို့လမ်းခွဲသွားတာတဲ့လဲ??
Jungkook လည်းခံစားချက်တွေကိုမြိုသိပ်ရင်း သူ့သူငယ်ချင်း Taehyung ကို အကြောင်းစုံ ပြောပြလိုက်သည်~~
YOU ARE READING
ကျွန်တော်ချစ်သော Hyung🌙🐰[✔]
Fanfictionပထမဆုံးစရေးတာလေးပါ ~cover photo လေးကချစ်လို့~