ကျွန်တော်ချစ်သော Hyung🌙🐰(Part-4)

697 65 2
                                    

အကြောင်းကတော့...

လွန်ခဲ့သော၁နှစ်အကြာကအချိန်~~

You are my everything... 🎶🎶

Jungkook ရဲ့phမြည်သံလေး..

Jungkook ဖုန်းကောက်ကိုင်ကြည့်လိုက်တော့ contact name မှာ..

Bae❤

(jungkook လည်း contact name ကိုမြင်ပြီးဝမ်းသာအားရနဲ့)

Jungkook - Hello..bae ကိုယ့်ကိုစော''စီး''phခေါ်လို့ပါလား~~

တစ်ဖတ်ကအသံတိတ်နေသည်~

Jungkook - Bae..bae ဘာဖြစ်လို့လဲ? နေမကောင်းလို့လား? ကိုယ်အခုလာခဲ့ရမလား? ကိုယ့်ကိုပြော..

(Bae ဆိုတဲ့သူကို baeလို့ပဲသုံးမယ်နော်..ရလား..ရလား?)

ခဏကြာမှ~

Bae-ကျွန်မရှင့်ကို ပြောစရာရှိလို့်ဆက်လိုက်တာ..

(တစ်ဖတ်မိန်းကလေးရဲ့အသံကလုံးဝတည်ငြိမ်နေသည်)

Jungkook ရင်ထဲဆူညံသွားသည် ခေါင်းထဲမှာလည်းအတွေးပေါင်းစုံဝင်ရောက်သွားသည်..ဒါပေမယ့် စိတ်ကိုထိန်းရင်း..

Jungkook - Bae..စော''စီး''ကိုယ့်ကိုစိတ်ကောက်နေတာလား?

Bae- ကျွန်မအခုပြောမယ့်စကားတွေကိုရှင်သေ''ချာ''နားထောင်ပေးပါ~

Jungkook - Bae..baeဘာဖြစ်နေတာလဲ?ဘာလို့ စိမ်း''ကား''ကျွန်မလို့ပြောနေတာလဲ?

Bae-ရှင်..ရှင်ကျွန်မကိုဘာမှမမေးနဲ့..(အသံအနည်းငယ်တိမ်ဝင်ကာ) ကျွန်မပြောတာကိုပဲ သေချာဆုံးအောင်နားထောင်ပါ(လေသံကို ပြန်မာကာ ပြတ်''ပြောလိုက်သည်)

Jungkook - Bae..

Bae- ကျွန်မတို့လမ်းခွဲရအောင်..ကျွန်မကိုမေ့လိုက်ပါ..ကျွန်မကိုလိုက်လည်း မရှာပါနဲ့..

Jungkook ရဲ့ရင်ဘတ်တစ်ခြမ်းလုံး အရှိန်ပြင်း''ထုရိုက်ခံရသလိုပင် နာကျင်သွားရသည်..

တစ်ဖတ်ကပြောတဲ့စကားတွေကို jungkook တစ်ယောက်တကယ်ကိုမခံစားနိုင်တော့ပေ..

Jungkook -Bae...(အသံကျယ်စွာအော်လိုက်သည်) baeကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ်..(အသံကျယ်သွားကာ အော်သလိုဖြစ်တော့ jungkook လည်း မြန်''ပြန်တောင်းပန်ကာ) bae ဘာအဓိပ္ပါယ် မရှိတာတွေပြောနေတာလဲ?? ကိုယ့်ကိုမနောက်ပါနဲ့နော်...

ကျွန်တော်ချစ်သော Hyung🌙🐰[✔]Where stories live. Discover now