ကျွန်တော်ချစ်သော Hyung🌙🐰(Part-3)

779 79 4
                                    

Seokjin တို့လည်းမိုးအတော်ချုပ်မှအိမ်ပြန်ရောက်ခဲ့သည်~~

Seokjin'smom- ommaအခုပဲphဆက်တော့မလို့~~နောက်ကျလိုက်တာသားရယ်..

??-အန်တီလေးရယ် နောက်ကျတယ်ဆိုတဲ့အကြောင်းတော့ပြောကိုမပြောချင်တော့ပါဘူးဗျာ~~

Seokjin'smom-ဟဲ့...ပြောစမ်းပါ ငါရင်တုန်လွန်းလို့ပါ ဘာတွေဖြစ်လာလို့လဲဟင်??

Seokjin -အာ..ommaရယ်ဘာမှထွေ''ထူး''မဟုတ်ပါဘူး မင်းကလည်း ommaကိုရင်တုန်အောင် ဘယ်လိုတွေပြောနေတာလဲ??

??-အာ..အန်တီလေးဘာမှစိုးရိမ်စရာမရှိဘူးနော် ရင်တုန်အောင်လုပ်မိလို့ဆောရီး~~ဟဲဟဲ..

Seokjin'smom-ကဲ..ဒါဆိုဘာလို့နောက်ကျတာလဲပြော...

(အကြောင်းစုံအကုန်ရှင်းပြပေးတော့မှ Seokjin ရဲ့ ommaလည်းစိတ်အေးသွားဟန်ဖြင့်~~)

Seokjin'smom - အေးကွယ်~~ဘာပဲဖြစ်''အခုလိုကူညီပေးလိုက်တော့လည်း အဆင်ပြေသွားတာပေါ့...ကဲ..သားတို့လည်းနောက်ကျမှပြန်ရောက်တာဆိုတော့ ရေမိုးချိုးပြီး ညစာစားဖို့မြန်''ဆင်းလာခဲ့ကြ..

Seokjin - ommaသားညစာမစားတော့ဘူး ဗိုက် မဆာလို့ ရေချိုးပြီး အိပ်တော့မယ် omma.. ဒါနဲ့ appaရော omma~

Seokjin'smom-မင်း appaကဒီနေ့ သူ့အလုပ်ကိစ္စ ကြောင့် မင်းဦးလေးနဲ့အတူ ခရီးထွက်သွားတယ်

Seokjin -အာ..ဟုတ်omma~ဒါဆို သားအပေါ်တက်တော့မယ် Good night omma..ဆားရားငဲ~~

မနက် မိုးလင်းလာတဲ့အချိန်မှာတော့..

Jungkook - အာ...ခေါင်းကိုက်လိုက်တာ..အား...ကျွတ်စ်..ကျွတ်စ်..

Taehyung - ကိုက် မှာပေါ့..မင်းမနေ့ညကဘယ်လောက်တောင်သောက်လိုက်လို့ ဟိုးအဝေးပြေးလမ်းမမှာ သွားအိပ်နေရတာလဲ??

Jungkook - ဘာ??? ငါက...

(သူမူးပြီး အဝေးပြေလမ်းမပေါ်မှာ အိပ်တဲ့အကြောင်း taehyung ပြောပြမှသိရသောကြောင့် လန့်သွားကာ အကျယ်ကြီးအော်လိုက် မိသည်~ခေါင်းလည်းအရမ်းကိုက်နေတာမို့ ဘာမှစဥ်းစားလို့မရ...ဒါပေမယ့် သူ့ခံစားချက်တွေ တစ်ခု''ပြောင်းလဲနေသည်ကိုတော့ သတိထားမိသည်)

Taehyung - ဘာလဲ?အခုမှ လန့်နေတာလား? တော်သေးတာပေါ့ လူကောင်းနဲ့တွေ့ပြီး အိမ်ပြန်ရောက်လာလို့..

Jungkook - ဘာ...?လူကောင်း..ဟုတ်လား?

Taehyung - ဟုတ်တယ်... အဲ့ဒါထားပါ ညကမင်း ommaနဲ့ appaလာတာရောသိလား??

Jungkook - အာ...ဘယ်လိုလုပ်သိမှာလဲကွ...ငါ့ကိုဘာပြောသွားသေးလဲ?

Taehyung - မင်းကိုဘာပြောရမှာလဲ? ဒါပေမယ့် ဦးလေးကတော့ မင်းကိုကြည့်ပြီး ဒေါသထွက်တဲ့ပုံပဲ..ဒေါသထွက်လည်းထွက်ချင်စရာလေ မင်းလုပ်နေတဲ့ပုံက မင်းမိသားစု ဂုဏ်သိက္ခာကို ထိခိုက်အောင် လုပ်နေတာနဲ့တူတာကိုး...

Jungkook - အေးပါကွာ...

Taehyung - အေးပါကွာမနေနဲ့..မင်းအရင်လိုပြန်နေစမ်းပါ မင်းဒီထက်ပိုပြီးမခံစားသင့်တော့ဘူး~~
(ထယ်ယောင်း လက်သီးကိုဆုပ်ပြီး သူ့သူငယ်ချင်းကို အားပေးစကားပြောနေရသည်~~)

Jungkook - ငါတောင်းပန်ပါတယ် taehyung ငါအရမ်းပျော့ညံခဲ့တာပဲ...ငါအရင်လိုပြန်နေမှာပါ ပြီးတော့ နောက်..နောက်တစ်ခါငါ့ကိုဒီလိုပျော့ညံ့စေတဲ့ အချစ်ကို ဝေး''ကရှောင်တော့မယ်

Taehyung တစ်ယောက်ဘာမှမပြောနိုင်~~

အကြောင်းကတော့..

Jungkook တစ်ယောက်ဘာလို့ တစ်နှစ်လုံး''အိမ်မပြန်ပဲနေခဲ့တာလဲ? ဘာလို့အရက်တွေသောက်ပြီး အဝေးပြေးလမ်းမပေါ်မှာ အိပ်နေရတာလဲ? Taehyung ကရော ဘာလို့ ပြောစရာစကားတွေမရှိလောက်အောင် ဘာတွေဘယ်လိုတွေ ဖြစ်ခဲ့တာလဲဆိုတာ နောက်အပိုင်းမှာ စောင့်ကြည့်ရအောင်"-"

^^ဖတ်ရတာပျင်းနေပြီလား...^^
^^ဟို​ေလ..ဖတ်ပြီးရင် ဖတ်လို့အဆင်ပြေမပြေ ကောင်းမကောင်း ပြောပြပေးပါနော် ကောင်းတယ်ဆိုရင်တော့ ထပ်upပေးပါ့မယ်😶မကောင်းရင်တော့ ထပ်မ upတော့ပါဘူးနော်🤧 )

ကျွန်တော်ချစ်သော Hyung🌙🐰[✔]Where stories live. Discover now