4. Bölüm

29 6 40
                                    

Sonraki gün önceki akşam hiç yaşanmamış gibi geçti tek fark televizyonda çıkan ve Tzuyu'nin işlemiş olduğu cinayetin haberiydi. Herkes kimin yaptigini merak ediyordu ama ortada tek delil bile bulunamamıştı. Tek bir görüntü, tek bir parmak izi yoktu.

"Shaly," dedi Jungkook odasında ona programını açıklayan sevgilisine. Yüzünde korku ve hüzün vardı. Ama daha çok korkuyordu, deli gibi korkuyordu.

"Efendim?" Diye yanıtladı Tzuyu sevgilisini.

"Sanırım, ben bir şey..." Jungkook bunu nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Shaly çok korkacaktı, bundan adı gibi emindi. Nasıl birden bir katil tarafindan tehdit edildiğini söylerdi onu çok seven sevgilisine?

"Ne oldu?" Diye sordu Shaly yüzüne endişeli bir ifade yerleştirerek. Jungkook'a yaklaştı ve masasını önünde durup öne doğru eğildi. Ellerinden birini masaya koydu diğerini ise Jungkook'un korkuyla bakan yüzüne. "Bana her şeyi anlayabileceğini biliyor olmalısın."

Jungkook'un gözleri büyük bu huzurla ve güvenle doldu. "Biliyorum sevgilim." Tzuyu'nin yanağında ki elini elleri arasına alıp bir öpücük kondurdu. Derin bir iç çekti, gözleri sevgilisinin gözlerine kenetliydi. "Ben birkaç gündür biri tarafından tehdit ediyorum Shaly."

Shaly'nin gözlerin şaşkınlıkla büyüdü. "Bu gerçek olmaz." Diye mırıldandı endişeyle.

"Endişelenmene gerek yok. Zaten bu gün evimi ve arabamı değiştiriyorum. Beni bulamayacak." Jungkook sevgilisini rahatlatmak için kelimelerini ard arda sıraladı.

"Ya seni bulursa?" Dedi Shaly. Neredeyse ağlayacak gibiydi. Jungkook elini genç kızın yanağına koydu ve düşen ilk göz yaşını sildi. Shaly gözlerini kapattı, göz yaşları yanaklarinda süzülüyordu.

Jungkook aceleyle kalktı ve masanın diğer tarafına hızlı birkaç adımla ulaştı. "Sevgilim ağlama. Emin ol ki hiç bir şey olmayacak. Ne bana ne de sana. Ben seni koruyacağım, tamam mı?" Ellerini sevgilisinin yanaklarına koydu ve kendine bakmasını sağladı. Shaly küçük bir gülümsemeyle kafasını salladığında Jungkook elleriyle Shaly'nin yüzünü sıkmış ve kıkırdamıştı.

***

Akşam mesai bitiminde Jungkook ve Shaly, Jungkook'un yeni evine, Jungkook'un yeni arabasıyla gidiyordu.

Tzuyu çoktan plakayı kaydetmişti. Jungkook'un hiç bir şeyden haberi yoktu, sevgilisine mükemmel bir güven duyuyordu. Hele öğleden sonra yaşanan o ağlama sahnesinden sonra onun için ne kadar çok endiselendigini düşünüp duruyordu.

Sürekli yanında oturan sevgilisine küçük kaçamak bakışlar atıp duruyordu. Shaly ise camdan dışarı hüzünlü hüzünlü bakıyordu. Dışarıdan biri onun sevgilisi için ne kadar çok endiselendigini düşünebilirdi bile. Dışarıdan sadece çok aşık ve korkan bir kadın gibi görünüyordu. Ama her şey sahteydi. Jungkook'la birlikte Shaly kişiliği de ölecekti.

Sonunda şehrin biraz dışında bir eve ulaştılar. Birlikte indiler ve Shaly hemen Jungkook'un kollarının arasında yerini aldı. Jungkook Shaly'i sıkıca sardı ve birlikte eve doğru yürüdüler.

"Çok güzel değil mi?" Diye sordu Jungkook. Shaly kafasını salladı.

"Çok güzel." Dedi durgun sesiyle. Jungkook onun için endişelendiğini düşünüp üzüldü. Onun yüzünden hem korkuyor hem de üzülüyordu.

Ev geniş yeşil bir bahçeye sahipti. Önceki evine göre daha küçük pencereleri vardı ve hepsi perdelerle sıkı sıkıya kapanmıştı.

SOS [TzuKook] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin