İyi Okumalar
sewanchoi: Jeno
Konuşmamız lazım
Önemli
(görüldü)
jenolee: çok mu önemli?
sewanchoi: yani
Baya bir önemli aslında
jenolee: tamam
Bugün akşam size gelecektik zaten
sewanchoi: tamam
Görüşürüz
(görüldü)
______
Öğrenci evimizin mutfağında otururken, buzdolabında zararlı olan ne varsa Rany ve Haechan tarafından boşaltılışını izliyordum. Tam olarak bir saattir hemde.
"Sürtüğe bak, buzdolabı değil resmen mahsen burası." Rany açtığı birayı diklerken homurdanarak konuştuğunda gözlerimi devirdim. Hamile olduğumu bilmiyordum, hamile olmam olasılığı bile aklımda yoktu ve ben içmeye tam anlamıyla aşık bir insandım. İçmek ve götü başı dağıtmak benim hayat felsefemdi, kimse de karşı değildi zaten.
"Hep bunlar yüzünden o bebek karnında zaten şu an. İçip içip sevişirsen böyle olu-" Haechan sözünü bitirmeden kafasına inen tokat ile susmak zorunda kaldı, bende oturduğum yerden kalkarak masanın üzerinde ki cips paketini alıp salona geçtim.
Ben hariç hepsi bir bebek için hazır gibilerdi, tabii bir de bunun Jeno tarafı vardı ve akşam eve geldiğinde tam olarak ani bir şekilde baba olacağını öğrenecekti. Tıpkı benim anne olacağımı öğrendiğim gibi.
Paketten ağzıma bir kaç parça cips attıktan sonra elime telefonumu alıp en son dört gün önce aradığım abimin numarasının üzerine tıklayıp bekledim bir kaç dakika. Ailemden ilk önce öğrenmesi gereken kişi abimdi ancak ben bunu ona nasıl izah edecektim bilemiyordum. Jeno'nun kabul etmeme olasılığı vardı, o kabul etmezse benim de içine düşeceğim bir çıkmaz vardı ve gerçekten her düşündüğümde delirecek gibi hissediyordum.
Yine de her şeye rağmen aradım abimi, telefonu kulağıma götürüp bir kaç kez çalışını dinledim, ardından da onun sesi kulaklarımı doldurdu. "Efendim güzellik?" ses tonunda ki mutluluk yüzümün gülmesini sağlarken iç çektim. Abim benim için en değer verdiğim kişilerin başını çekerdi. Annemden ve babamdan çok oydu benim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young life° lee jeno
FanfictionGençtik, hatalar yaptık. Ancak o bir hata olamayacak kadar güzeldi, bütün gücenmişliklerimizi alıp götürdü. beatrisJmn_2 | -lee jeno+girl- young family au¡ !rahatsız edici ve yaş sınırı olan öğeler içerir! start:20.02.22 finnish:??.??.??