1.1

843 114 53
                                    

Günler birbirini kovalıyor, Riki her gününü Sunoo ile geçiriyordu. Aynı eskiden yaptıkları gibi. Beraber gülüyor, yapabilecekleri tüm güzel şeyleri yapıyorlardı. Sunoo son günlerini böyle eğlenerek geçirebildiği için iyi hissediyordu. Riki onu asla affetmeyecek sanıp kendini çok üzmüştü, ama artık üzülmüyordu. Çünkü Riki yanındaydı ve ellerini neredeyse hiç bırakmıyordu.

Riki ise Sunoo'nun aksine birlikte olduklarına sevinemiyordu. Sunoo'nun günden güne daha çöküyor, yorulma süresi azalıyordu. Herşeyden çabucak yoruluyor. Çok sık uyuyakalıyordu. Riki gğneşini bu halde görmekten nefret ediyordu.

"Bu gün ne yapalım Riki?"

"Ne yapmak istersin? Dışarı çıkabiliriz ya da evde otururuz."

"Evde oturalım." Çünkü dışarıda yoruluyorum.

"Tamam, film izlemek ister misin?"

"Olur!"

"Ne izleyelim seç o zaman sen, ben de yiyecek bir şeyler getireyim?"

"Tamam.."

Riki mutfağa geçip yiyebilecekleri bir kaç şeyi tabağa koydu ve Sunoo'nun yanına oturdu.

"Ne seçtin?"

"Coraline."

"Sen onu izlemiştin sanki?"

"Milyar defa izledim."

"Yeni bir şey izlemek istemiyorsun yani?"

"Coraline'i seviyorum."

"Tamam, hadi izleyelim o halde. Ama bir şey sorabilir miyim?"

"Tabii."

"Beni mi daha çok seviyorsun Coraline'i mi?"

"Yah! Ne kadar saçma bir soru."

"Saçma olsun, cevap bekliyorum."

Sunoo Riki'nin yanağına bir öpücük bıraktı.

"Seni daha çok seviyorum."

"Tamam o zaman, şimdi izleyebiliriz."

Sunoo kıkırdadı ve filmi oynatmak için düğmeye bastı. Son iki gündür, artık gerçekten gitmesine az kalmış gibi hissediyordu içinde bir yerlerde. Ağrıları artmıştı ve daha çabuk yoruluyordu. Riki de çabuk yorulduğunu fark etmişti hatta. Aklına gelen korkutucu fikirlerini sildi. Sadece en sevdiği kişiyle en sevdiği filmi izlemek istiyordu. Evet, şu anda düşünmesi gereken hiç bir şey yoktu.

_______
25.02.22
yazarken gozlerim doldu?

✓ but i love you so ⌗ sunoo × ni-kiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin