1.3

783 108 47
                                    

Sunoo, ablası ve Riki kahvaltılarını bitirdikten sonra Sunoo'nun ablası ikisini yalnız bırakmak adına kalkmış, eve geçmişti.

"Şimdi ne yapmak istersin?"

"Lunapark! Lunaparka gidelim mi?"

"Olur, olur hadi gidelim. Taksi çağırayım."

"Yürürdük..."

"Yoruluyorsun eğlenmeye halin kalmıyor sonra."

"Hm, haklısın... Peki tamam o zaman."

İkisi beraber tuttukkarı bir taksiye binerek lunapark önünde indiler.

İlk önce Sunoo'nun yalvarışlarıyla pamuk şeker aldılar. Gülüp etrafta dolaşarak yemeyi bitirdikten sonra, yine Sunoo'nun isteğiyle dönme dolaba bindiler.

Ardından Riki istediği için çarpışan arabalara bindiler. Sunoo arabaları kullanamadığından ikisi aynı arabaya binmişti. Sonrasında fotoğraf çekindiler, gülüp eğlenip bir kaç oyuncağa daha bindiler.

Sonrasında ise Sunoo yorgunluğunu daha fazla gizleyememiş, bu yüzden Riki onu eve götürmüştü.

Eve beraber girdiler, Sunoo'nun ablası bu gün bir arkadaşında kalacaktı. Sunoo yalnız kalmak istemediğinden Riki onunla kalmaya karar vermişti. Acıktıkları için pizza söylediler.

"Sunoo, şimdi nasılsın? Hâlâ çok mu yorgunsun?"

"Yorgunum biraz, yemek yersek geçecektir." Ya da geçmez.

"Öyle diyorsan, yerken ne yapalım?"

"Harry potter izlemek ister misin? Hepsini, şimdi, sabaha kadar izlersek bitecektir."

"Yorulmayacak mısın?"

"Yorulmam! Harry potter izlerken yorulacağımı sanmıyorum." Yorulacağım. Ama bunu yapabileceğimiz son zamanmış gibi hissediyorum. O yüzden... Sadece yapalım.

"Peki, madem yorulmuyorsun... izleyelim. Aç bari pizza gelene kadar da izleyelim, hepsini izleyeceksek bayağı sürecek çünkü."

"Haklısın, açıyorum o zaman ben?"

"Açabilirsin evet."

Sunoo filmi açtı, biraz sonra da pizzaları gelmişti. Yedikten sonra Riki Sunoo'nun omzuna koydu başını. Bir süre sonra da uyuyakalmıştı. Sunoo onu koltuğa yatırdı. Uyuyan sevgilisinin dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu. Odasına çıkarak defterinden bir sayfa koparttı. Gerçekten çok korkunç hissediyordu ve ne zaman gideceğini kestiremiyordu. Bu yüzden bir veda edemeden ölebilme korkusundan kurtulmak için ablasına ve Riki'ye mektup yazmaya karar vermişti.

________
25.02.22
ben cok fena oldum bok gibiyim

✓ but i love you so ⌗ sunoo × ni-kiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin