GOEUN menelan air liurnya. terasa kelat!
lelaki itu mendengus kasar.
"duduklah! tercegat kat situ buat apa?" lelaki itu meninggikan sedikit suaranya.
terhinjut jugala bahu goeun mendengarnya!
goeun lantas duduk dikerusi yang berada dihadapan lelaki itu.
"bakla fail kau" lelaki itu meminta.
dengan kelam kabutnya, goeun mengeluarkan fail yang dibawanya.
diserahkan kepada lelaki itu. pandangan goeun ditundukkan. malu!
lelaki itu tersenyum sinis, melihat goeun yang menundukkan pandangannya.
'oh tadi kemain, sekarang macam kucing ya malu kau ni?' lelaki itu berkata-kata didalam hati.
lelaki itu membelek fail tersebut. kepalanya di angguk-anggukkan. dia sedikit tergamam dengan hasil lakaran yang goeun lukiskan.
sebenarnya, bahagian lelaki itu bukannya di fesyen. namun dibahagian yang kasar-kasar sikit. ini pun terpaksa, sebab ibunya yang suruh :v
"so, miss goeun. bercita-cita tinggi untuk bekerja disini ya?" kata lelaki itu. matanya tajam memandang goeun.
goeun pula dari tadi menundukkan pandangannya.
lelaki itu berasa sedikit marah. dia tidak suka jika seseorang itu tidak memandangnya jika dia sedang bercakap.
"look at me when im talking to you little girl" suara lelaki itu berubah menjadi dingin.
cepat cepat goeun mengangkatkan kepalanya.
mata goeun ditatap lama oleh lelaki itu.
tak senang duduk si goeun!
"good." katanya sambil menatap mata goeun dengan tajam.
"soo, kau kan dah biadap dengan aku, agak-agak dapat tak kerja dengan syarikat aku?" lelaki itu bermain teka-teki pula dengan goeun
goeun terkebil-kebil. sumpah! dia tiada niat pun nak biadap dengan lelaki itu. lelaki itu yang mulakan dulu!
"saya tak ada niat pun nak biadap dengan tuan, tuan tu ha yang taknak tolong saya tadi" beritahu goeun.
goeun menggunakan segala keberanian dia untuk berkata benda yang BENAR!
lelaki itu tersenyum sinis.
"okay, awak nak salahkan saya lah?" lelaki itu bangun dari duduknya.
kerusi yang diduduknya tadi, diseret mendekati goeun.
jantung goeun mula berdebar dengan laju! taccod!
kerusi itu diletak betul-betul dihadapan goeun.
lelaki itu duduk dihadapan goeun.
goeun menelan air liur.
YOU ARE READING
[ SIAPA YANG GILA? || WATANABE HARUTO ✓ ]
Fanfiction✿ status- COMPLETE 💝 - - - - - - - - - - - - - - - ❛❛mengapa kisah cinta kita, sungguh tragis sayang?❞ tanya Haruto dengan suara yang sebak. ❛❛tanya diri kau sendiri, haruto! ini semua berpunca dari engkau! engkau punca segala-galanya!❞ jerit Goeu...