S.Y.G || TUJUH 🥀

58 6 0
                                    

DUA hari telah berlalu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

DUA hari telah berlalu. dan dalam 2 hari itu juga, haruto tidak menjenguk goeun yang berada dalam bilik itu.

kemudian haruto memasuki bilik itu. dia ingin membawa goeun keluar dari bilik tersebut.

dia sedikit terkejut melihat goeun yang berdiri menghadap dinding.

tingkap kecil bilik itu sepertinya pecah.

haruto mengerutkan dahinya.

"sayang..?" tanya haruto.

goeun tidak memandangnya.

"goeun. pandang aku!" haruto meninggikan sedikit suaranya. dan dia mendekati goeun.

"AAARGHHH!" jerit goeun. kemudian dia menikam bahu haruto dengan menggunakan serpihan kaca.

"AARGGH!!!" haruto menjerit mengerang kesakitan.

"apa kau buat ni goeun!?" jerit haruto.

goeun memandang haruto dengan pandangan yang menakutkan.

"aku benci kau haruto! kau tak guna! kau punca aku jadi macam ni!!!!" tengking goeun.

"kau tengking aku!?" marah haruto.

dia mendekati goeun. rambut goeun direntap kasar.

goeun mencucuk lengan haruto menggunakan kaca itu lagi.

"AAARGHH!" jerit haruto kesakitan. tangannya yang memegang kepala goeun itu dilepaskan.

goeun menolak haruto menjauhi darinya.

haruto mendekatinya semula.

"JANGAN DEKAT DENGAN AKU! ATAUPUN AKU BUNUH DIRI AKU SENDIRI!!!" jerit goeun.

dia meletakkan serpihan kaca itu dilehernya.

haruto berasa gelabah.

"no goeun..no..please no..." rayu haruto.

buat pertama kalinya, haruto merayu kepadanya.

goeun tersenyum sinis.

"no means yes.." katanya sinis sambil menekan hujung kaca itu dilehernya. darah mula mengalir.

"no goeun!! kau dah gila ke!?" jerit haruto.

"engkau atau aku yang gila sebenarnya, haruto?" goeun menjawab sambil matanya tajam memandang haruto.

"no sayang.. listen..put the glass away!" jawabnya.

"diam! kau diam! kau duduk situ diam-diam! aku nak lari dari sini!" tengking goeun.

kemudian dia berlari keluar dari bilik tersebut.

haruto yang terduduk menahan tikaman dari goeun itu menjerit memanggil orang suruhannya. minjae.

"minjae!" panggilnya.

minjae muncul

"nampak goeun?" tanyanya.

[ SIAPA YANG GILA? || WATANABE HARUTO ✓ ]Where stories live. Discover now