GOEUN menghempaskan badannya di katilnya.
terasa penat sungguh hari ini!
dia termenung memandang siling.
"haih, apalah nasib aku hari ni!" bebelnya sendirian
tiba-tiba
pintunya dibuka kasar.
lantas dia bangun dari katilnya. risau jika lelaki tadi itu mengikutnya sehingga ke rumahnya? ha ghisauuu!
rupa-rupanya itu jeongwoo!
"engkau ni tak reti nak ketuk dulu ke? main rempuh je macam fbi asal?" marah goeun.
jeongwoo tergelak terbahak-bahak
"yang engkau berdiri atas katil pastu muka macam nampak hantu tu dah kenapa?" jeongwoo bertanyakan kepada goeun yang sedang berdiri itu.
mana taknya, tak terkejut. risau kalau lelaki itu yang datang.
"yelah aku ingat ketua mafia mana nak culik aku tadi" beritahu goeun, dia terus duduk dikatilnya.
"aku dah dengar dah cerita kau harini!" beritahu jeongwoo.
"lepastu? kau nak buat apa?" tanya goeun.
"kita serangla lelaki tak guna tu!" jeongwoo acah-acah berani!
"tak payahla kau, kau tu pengecut tapi taknak mengaku! aku pun takut dengan dia, ini kan kau? hm tak payahla jeongwooo" katanya sambil menghempaskan semula badannya di atas katilnya.
jeongwoo turut menghempaskan badannya.
"sibukla kau ni! ni kau datang ni nak apa?" tanya goeun.
"jom keluar nak? kita release stress?" ajak jeongwoo.
"kau stress ke? aku rasa aku sorang je yang stress harini." katanya sambil memandang siling.
"aku pun stresla harini! nak dengar tak sebab apa?" tanya jeongwoo.
"taknak" jawab selamba goeun.
"ee kau niiii!" jeongwoo mencebik.
"iya iyaa nak dengarr! cepatla cerita" balas goeun.
"harini, mak aku, suruh aku bertunang dengan perempuan pilihan dia. dah la tak lawa perempuan tu! lawa lagi kau!" jeongwoo menyelitkan pujiannya terhadap perempuan yang disukainya. Goeun 🤩✌🏼
"serious lahh? kau ni biar betul? pilihan ibulah selalunya yang terbaik tahu tak??" goeun hairan. tipulah perempuan tu tak cantik!
"tapi tak untuk ibu aku! no aku taknak bertunang dengan perempuan tu! weh jomla siap cepat!" kata jeongwoo, sambil menolak-nolak badan goeun untuk bangun.
"EEEE TAHULAAA TAK PAYAH TOLAKKK!" goeun menjerit.
terbahak-bahak jeongwoo berketawa.
"seronok kau kan!? dah keluarlah kejap lagi aku turun! aku nak salin baju gila!" goeun membebel.
YOU ARE READING
[ SIAPA YANG GILA? || WATANABE HARUTO ✓ ]
Fanfiction✿ status- COMPLETE 💝 - - - - - - - - - - - - - - - ❛❛mengapa kisah cinta kita, sungguh tragis sayang?❞ tanya Haruto dengan suara yang sebak. ❛❛tanya diri kau sendiri, haruto! ini semua berpunca dari engkau! engkau punca segala-galanya!❞ jerit Goeu...