S.Y.G || EMPAT 🥀

55 7 0
                                    

GOEUN mencelikkan matanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

GOEUN mencelikkan matanya. kakinya terasa berdenyut-denyut sedikit. alangkah terkejutnya, haruto duduk dihadapannya sambil tersenyum manis.

buat kali pertamanya dia melihat wajah haruto yang dingin itu tersenyum manis!

"good morning sayang!" sapa haruto dia mengusap lembut kepala goeun.

goeun terkebil-kebil. pelik. kenapa baik pula lelaki ini?

"jom sarapan!" ajaknya, dia menarik tangan goeun untuk bangun.

goeun menurut saja.

badannya dicempung oleh haruto.

membulat matanya.

"s-saya boleh jalan sendiri lah!" kakinya meronta-ronta.

"tapak kaki kau tu luka, macam mana nak jalan? kang berdarah susah" tiba-tiba suaranya bertukar dingin.

meremang goeun dibuatnya!

"o-okay.." goeun mengakur.

goeun diletakkan di kerusi.

"makan sayang." katanya sambil menepuk-nepuk lembut kepala goeun.

dengan pantas goeun mencapai sudu itu. menyuap nasi goreng kedalam mulutnya.

haruto tersenyum kemenangan. terasa seperti dia boleh mengawal goeun.

sewaktu mereka sedang makan, pandangan haruto tidak terlepas dari memandang gadis itu.

pandangannya dingin pula?

"dah habis makan?" tanya haruto dengan dingin sekali.

goeun mengangguk laju.

"jawab sayang, jawab. bukannya angguk saja!" haruto meninggikan sedikit suaranya.

ai dia ni? tadi kemain lembut, ni kasar pulak? apa yang buatkan dia berubah secara tiba-tiba ni? lepas je pengawal dia berbisik sesuatu dekat haruto tadi, terus pandangannya berubah menjadi dingin sedingin-dinginnya!

haruto menarik lengan goeun dengan kasar sekali, kemudian dia mendukung gadis itu.

"a-awak kenapa! c-cuba berlembut sikit!" katanya sambil terketar-ketar.

takut!

haruto membawa goeun kebiliknya tadi. tubuh kecil milik goeun dicampak ke atas katil.

haruto mendekatinya, pandangannya yang tajam itu menyucuk-cucuk mata milik goeun.

goeun mula panik! dia mengundur kebelakang sehingga badannya terasa kepala katil.

habislah!

"siapa jeongwoo?" tanya haruto.

diantara mereka tiada ruang! goeun boleh merasa nafas yang dihelakan oleh haruto. hidungnya bertemu dengan hidung milik haruto.

SERAM!

[ SIAPA YANG GILA? || WATANABE HARUTO ✓ ]Where stories live. Discover now