Yine her zamanki gibi zorla okula gitmiştim sıramda otururken uyuya kalmışım 4ders boyunca uyumuşum hocalar uyandırmak istemiş ama uyanmamışım sesleri bile duymuyorum hatta o sırada rüya görüyordum rüyamda okuldaydım her taraf karanlıktı bir süre okulu dolaştım en son koridordan ayak sesleri geliyordu ve boş kolidorda duruyordum ama ne yazıkki devamını göremedim sadece gitme! Gitme! Diye bir ses geliyordu sonra uyandım.. Tıpkı rüyamdaki gibi her taraf karanlıktı uyandıktan sonra tekrar uyuya kalmışım anlaşılan.
Sıramdan kalktım ve etrafı dolaştım
KİMSE YOKTU! sonra okulda kilitli kaldığımı anladım içinden:KEŞKE UYUMASAYDIM! TAM BİR MALIM! diyordum tam o sırada bir ayak sesi geldi hemen bağırdım:KİM VAR ORADA!? LÜTFEN YARDIM EDİN!
Ama karşılık alamadım etrafa bakıp kaçış yolu bulmaya çalıştım.
Her zaman gittiğim okulu tanıyamaz olmuştum! Hiç bir yeri bilmiyordum okul çok büyüktü ve kaybolmuştum.
Etrafa bakınıyordum.. Ama etrafta ne kaçış yolu nede birisi vardı..bir kolidora girdim.. Önüme kocaman bir kapı çıktı ve kapının arkasından ayak sesleri geliyordu..Aklıma gördüğüm rüya geldi.Rüyandaki kapıya çok benziyordu! Ama rüyamda birileri bana gitme! Gitme! Girme o kapıdan! Diyordu.. Ama kapının arkasını çok merak ediyordum belki bir kaçış yolu bulabilirdim kapının arkasında!kapının koluna elimi uzattım ve yavaşça kapıyı açtım..
Gözümün önü kararmıştı yavaş yavaş gücüm azaldı.. Ve en sonunda yere düştüm..Uyandığımda bir evdeydim.
AMA KOSKOCAMAN BİR EV! Burası okuldan da büyüktü. Etrafa daha rahat bakabilmek için en üst kata çıktım.. Pencereden baktım..Ve kocaman ucu bucağı görünmeyen bir orman vardı ve bende bu ormanın içindeki büyük bir evdeydim. Aşağı dahi bakamıyordum. Çok yüksekti. Anlamıyorum kim böyle yüksek ve büyük bir ev yapardı ki!? Ayrıca bir ormanın içine? Ne kadar mantıklı bilmiyorum...Ahh!..galiba HİÇ! Ben bunları düşünürken hiç bilmediğim koridorlara giriyordum yine bir kolidora giricek Ken durdum ve etrafı kontrol edip yere oturdum.oturduktan 5 dakika sonra karşı odada temiz kıyafetler,ayna,tarak v.s. Gördüm kalktım v eodaya gittim kapıyı kilitleyip kıyafetlere baktım bir tane elbise buldum çok hoştu. Lacivert, diz kapağına gelen, kolları kalın askılı bir elbiseydi.. Elbiseyi giydim ve aynanın önüne geçtim..tarağı aldım ve saçımı tarayamaya başladım saçlarım belime geliyordu..Saçlarımın iki önünde birer perçem alıp ördüm ve arkadan birleştirdim.Saçımın geri kalanı açıktı ve bu saç stilini çok seviyordum.Kapıyı açtım ve yine koridorda gezmeye başladım..Bir süre sonra sıkılıp durdum ve tavana baktım tavanda bir kapı kolu vardı.Çok merak etmiştim.
Hemen etrafta sandalye aramaya başladım..buldum ve geri döndüm
Sandalyeye çıktım ve kapı koluna elimi uzattım boyum hâlâ yetmiyordu. Zıpladım ve kapı kolunu tuttum. Sandalye yere devrilmiş bense havada kala kalmıştım. Kapı biraz aralanmaya başlamıştı. Ağırlığını verdim ve kapıyı sonunda açtım..