🌫️Bölüm 4🌫️

12 4 1
                                    

Yine her zamanki gibi müzik dinlemekten sabah olduğunu anlayamamıştım.Kalktım ve aşağı indim. Yapıcak hiç bir şey yoktu bende tüm katları gezmeye karar verdim. Yorulmuştum ama yapıcak başka bir şeyde yoktu ayrıca burada yapıcak bir şeyde yoktu. Bir odaya girdim ve dinlendim ama uyuya kalmışım. Rüyamda bir kapıdan geçiyordum ve kurtuluyordum. Uyandığımda bir süre düşündüm..
Ve aklıma rüyalarımın hep gerçek olduğu aklıma geldi okuldada aynısı olmuştu. Rüya görmüştüm ve o rüya gerçek olmuştu. Anlaşılan buradan kurtulabilmek için o kapıyı bulmam gerekiyordu. Evi bir süre dolaştım ama o kapıyı bulamadım. Bir süre sonra yorulup yere oturdum sırtımı yasladığım duvar bir anda açıldı. Nasıl olmuştu anlamamıştım ama belki bu koridorda eve gidiş yolunu bulabilirim koridora girdim... Tıpkı rüyamdaki gibi bir kapı vardı biraz korkmuştum çünki okuldada kapıdan girdiğimde buraya gelmiştim. Tırsarak kapı koluna elimi uzattım ve yavaşça açtım. Yine okuldaki gibi olmuştu yere düşmüştüm. Ve bir gölge görmüştüm ve bu gölge her zamanki gördüğüm gölgeydi. Uyandığımda yine okuldaydım ama sabah olmuştu ve okul açıktı hemen eşyalarımı toplayıp eve gittim. Ailem bir haftadır olmadığım için beni aramışlar ama Bulamamışlar. Eve geldiğimde ailem çok korkmuştu ve bana bir şey olduğunu sanmışlardı. Annem ne yemek istersem yapıyor babamda ne istersem alıyordu. Küçük kardeşim ise sorgu işini yapıyordu. Neredeydin? Niye gelmedin? Neler oldu? Beni özledin mi? Gibi sorular soruyordu bende cevap vermeye başlarken ailem başıma toplanıyordu. Ailem eskiden daha korumacı olmaya başlamıştı ama bir yandanda beni sıkmamaya çalışıyorlardı. Eve döndüğüm günün ertesi günü babamın yanına gittim ve bu şehirden, bu ülkeden ve bu okuldan ayrılmak istediğimi ama tek başıma yaşamak istemediğimi ve onlarında gelmelerini istedim ve onlarda kabul etti. Ailecek toplandık ve Amerikadan İngiltereye taşındık. Okul zamanı gelmişti ve yaz tatili sona ermişti bu olayın üstünden kıs kocaman bir yaz geçmişti. Okulun ilk günüydü çok heyecanlıydım ismim okundu ve hemen sıraya girdim. Yeni yerler ve yeni kişilerle tanışmaya bayılıyordum  normal bir şekilde yeni arkadaşlarlarımla okula gidiyor ders işliyip tenefüslerdede gezip evlere geri dönüyorduk. Bu mutluluğum sadece 3 yıl sürdü..

karanlıktaki gölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin