🌫️Bölüm 2🌫️

24 5 0
                                    

Kapı sonunda açılmıştı ama bende yere düşmüştüm. Kalktım üstümü çırptım ve yorulduğumu fark edip etrafta mutfak aramaya başladım. Sonunda bulmuştum bir bardak su doldurup içtim ve arkamı döndüm masada en sevdiğim pastadan vardı!hemen çatal, bıçak ve tabak alıp yemeye başladım..Tadı daha önce yediğim pastalardan çok daha güzeldi ve o kadar acıkmışım ki 5 dilim pasta yemişim. Tekrar su içip kapının araya gittim kapı açılınca aşağıya bir merdiven inmişti yavaşça ÇIKTIM. burası normal kolidordanda karanlıktı VE ÇOKTA SOĞUK! Önümü görmeden bir süre yürüdüm elimi bir yere uzattım ve bir kapı kolu denk geldi. Tuttum ve çektim. Bir terasa çıktım her tarafı hatta üstü bile tellerle çevriliydi Hava kararmıştı ve dışarısı odadan daha aydınlıktır kapıdan içeri giren ışıktan bir masa gördüm ve müzik çalarla kulaklık vardı.alıp hemen terası bir köşesine geçtim. İki ayağımda demir tellerden dışarı çıkardım.Kulaklığı takıp bir şarkı açtım.Gözlerimi kapadım ve kendimi müziğe verip şarkıyı tekrar ettim.Bir süre sonra bir şey hissettim sanki arkamda biri varmış gibiydi. Gözlerimi açtım ve gözlerimle yan tarafa baktım bir gölge vardı. Ve ben bu gölgeyi bir yerden biliyordum.. TABİ YA!Ben bu gölgeyi okulda tam kapıyı açıcakken görmüştüm. O gölgenin tıpatıp aynısıydı. Ama bir anda kayboldu. Bende hiç bir şey yokmuş gibi devam ettim çünki kim olabilirdik ben bu evde tek başımaydım. Ayrıca kendimi şarkıya o kadar kaptırmışım ki nasıl sabah olduğunu bile anlamamıştım.
Bayılıyorum bu şarkıya..
Bir an çok yorulduğumu ve uykumun geldiğini fark ettim.Sabaha kadar bir şey olmamıştı o yüzden evde rahatça uyuyabileceğimi düşünüyordum ama birazda korkuyordum çünki en son uyuduğumda buraya gelmiştim ama ayakta durucak halimde yoktu o yüzden hemen kalkıp uyuyucak bir yer aramaya başladım. Nasıl olduysa elektrik olmayan kos kocaman eve elektirik gelmişti. Biraz korktum ama sonrada kısa bir süreliğine mutlu oldum çünki karanlıktan korkuyordum ve bu sayede artık evde korkmadan gezebilecektim.Ama çok acıkmıştım hemen mutfağın yolunu tuttum.Mutfağa geldiğimde dolabı açıp kahvaltılık bir şeyler çıkardım ve kahvaltımı hazırlamaya başladım. Kahvaltım artık hazırdı hemen masaya geçip yemeye başladım ve ellerimi yıkıyıp uyumak için bir yer aradım ev çok büyüktü bir süre kolidorlarda dolaştım ve sonunda uyuyucak bir yer bulmuştum.
İçeri girdim kapıyı kilitleyip karşıdaki kıyafet dolabına doğru gittim.Üstümü giyinip aynanın karşısına geçtim. Saçlarımın örgüsünü açıp topladım ve  Uyudum.

karanlıktaki gölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin