Part 7

55 4 0
                                    

El sem hiszem hogy ők fognak meg menteni minket, de úgy tűnik így lesz. Felix még egyszer végig néz a csapaton, szárnyait kitárja és előre emeli a kezeit. Mid elmosolyognak.

-Akkor kezdjük a mókát. -mondja Lucas majd az idősebb incubusra ront. Felix ujra kitárja a szárnyait és felemeli a kezeit. Mark(Lee) egy ütéssel el intézi a vampirt akit Mark ki fárasztott. A fiatal Kitsune Yuto a másik vámpírral harcol aki pár kard suhintás után a földre rogy. Chenle a vérfarkasok legfiatalabbika idegenünk farkas ellenfelét intézi el könnyedén. Chan már nehezebben boldogul a bukottal. Hosszas harc után a bukott a földön és az incubus is, de ő még magánál van, Chan oda megy hozzá és épp készülne el vágni a torkát amikor valaki fel kiállt.

-Neee. -a hang a mögöttem álló Haotol jött. Mindenki rá néz. -Shownu bosszút akar állni a szerelméért, engedd át neki kérlek. -könyörg térdre rogyva. Le guggolok elé és magamhoz ölelem.

-Semmi baj Hao. -simogatóm a hátát. Közben Chan és a fiatalok meg kötözik ellenfeleinket és az incubust le számítva a Mágikus lények tanácsa elé küldi őket. Közben észre vettem hogy páran ébredeznek és Bambam és Ten hozzánk rohan. Idegenünk is rendbe szedte magát és oda jött hozzánk hogy meg nézze Haot. Majd hirtelen vérfagyasztó üvöltést hallunk meg.

-Mark ébredj. -kiabál Jackson szerelmét szorongatva. Felix oda megy hozzájuk és leguggol elé.

-Semmi baja csak erős ütés érte a fejét ami nagyon kiütötte. -mosolyog rá biztatoan. -Viszont egy élet energiát már azóta nem érzek hogy ide értünk. -közben Chanra majd rám néz és ekkor elkerekednek a szemeim.

-Sajnálom Hao. -nézek rá szomorúan.

MingHao prov

Miért mondja ezt? Miért néz rám így? Ugye nem? De csak az lehet. Hasamra teszem a kezeim és el sírom magam. A fiatal angyal rám néz és fehéren fel villannak a szemei.

-Xu MingHao. -indul el felém. -A lányod azt mondja hogy az ő sorsa segíteni valakin. Most pedig itt a megfelelő alkalom és fel áldozza életét egy másikért. Az életét adja Shownu szerelméért. -könnyektől áztatott arcal nézek a sokkos Shownure.

-Ez lehetséges? Vissza kaphatom? -sírja el magát ő is.

-Igen, minden meg van hozzá. -mondja az arany szárnyú. -Két angyal ereje, két tündér ereje, egy tárgy az elhunytól és a feláldozando lélek. -amint ezt ki mondta egy halvány női alak jelent meg előttünk. -Akkor kezdhetjük? -bólintok könnyse arcal. Chan és Felix megfogják a vallaim és a kezüket nyujtják hogy az öcsém és a nagybátyám is csatlakozzon, amit meg is tesznek.

-Shownu az egyik kezedek fogd meg a tárgyat ami a szerelmedtől van a másikkat pedig ted Hao hasára. -mondja Chan mire ö teszi is amit montak neki. Leveszi a gyűrüjét es össze szorítja a markát majd hálásan nézve rám a hasamra simít. Felnézek rá majd Junra vándorol a tekintetem aki szomorúan de mégis büszkén néz rám. Végig Junt nézem míg el nem ájulok újra. 

Jun prov

Sokkosan néztem a  lezajló eseményeket ahogy mindenki más is. Most Haoé a döntés joga és helyes döntést hozott. Szomorú vagyok mégis büszke mint a szerelmemre mint a meg sem született gyerekemre. Én is vissza kapom a szerelmem és az is aki honapokig óvta hogy én épségben vissza kaphassam és ne éljem át amit neki kellett. Minghao elájult és lassan ektőnik a hasa és egy vékony férfi alak jelenik meg mellette. Lasssan közelebb sétálok hogy lássak valamit. Egy narancs hajúfiú fekszik a szerelmem mellett és ami nagyon meglep hogy neki is szárnyai vannak. Elengedik Ming testét és óvatosan a hátára fektetik. Oldalra nézve látom ahogy Shownu sírva veszi a karjaiba a anrancs hajút. Én is a szerelmemhez lépek és myugodt arcára simítok majd felnézek az angyalokra.

-Mindkettő magához tér majd idővel. -mondja Chan. 

-Miért van szárnya? -kérdezi Shownu az arany szárnyút nézve.

-Megörökölte a csere lélek erejét. A lány tündér lett volna és mivel a fiú embe igy csak emberi lélek potolhatja a helyét. Ez azt jelenti Junék lánya hátra hagyta neki az erejét. -magyarázza. Nem hiszek a fülenmek, ez lehetséges lenne...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy tündér sorsa /JunHao/Where stories live. Discover now