Az eltelt négy hónap rengeteg hangulat ingadozásom volt és egyre szeszélyesebb vagyok. Most is épp a lelátón ülök és duzzogok mert nem engednek be állni kosarazni. Már mindenki tud az állapotomról ezért Taurus tanár úr (minotaurus) nem enged tesizni és ez nagyon fel dühít. Sajnos már Winwin sincs itt mert haza küldték mondván nem biztonságos itt neki 8 hónapos terhesen. Jó van benne valami de nagyon unatkozok nélküle ezért úgy döntök ki megyek és keresek valakit akivel tudok beszélgetni. Amint ki lépek két kéken izzó szempárral találom szembe magam. Ezek vérfarkasok aki ártatlanokat öltek, azért ilyen színű a szemük. Ez nem jó. Itt sem szabadna lenniük hisz az iskolában nem tanulhatnak ilyenek. Közeledni kezdenek felém én pedig hátrálni kezdek, majd hirtelen egy harmadik szempár is meg jelenik. Méreg zöld. Na ezen a ponton estem teljesen kétségbe. A két farkas le fog a harmadik alak be fogja a szám így nem kapok levegőt. Majd lassan el nyel a sötétség.
Mark prov
Mikor vége lett az órának fáradtan mentünk az öltözőbe.
-Látta valaki Haot? -néz ránk Jun.
-Láttam ki menni a teremből biztos megint fel ment a szobádba és az ágyadba bújt. -mondja Jackson.
-Igazad lehet. -nyugszik meg Jun. Hirtelen nyílik az ajtó és két alak lép be rajta. -Bambam, Yanan vissza jöttetek? -kérdezi mosolyogva Jun és meg öleli őket.
-Igen, de sajnos nem jó hírekkel jöttünk. -mondja Bambam. -Napok óta furcsa érzésem van... Mintha figyelne valaki és ma nagyon rossz előérzetem volt. Hol van MingHao? -na igen ő Hao iker öccse szinten tündér és meg érzik ha bajban van a másik.
-Nem tudjuk... -motyogja Jun mire beszélgető partnere dühbe gurul és Yanan fogja le.
-Bamie nyugi biztos csak pihen valahol. -mondom de csak megvető pillantásokat kapok válaszul.
-Most azonnal keressétek meg. -be vallom most kicsit ijesztő, határozottan Hao az aranyosabb iker. Miután át öltöztünk mindenki szét széledt és keresni kezdtük. Mondanom sem kell sehol sem találtuk és az iker tesója rettenetesen ki akadt, Jun pedig teljesen kétségbe esett. Meg tudom érteni én is félnék ha a szerelmem és a gyerekem eltünne nyyomtalanul.
MingHao prov
Egy sötét helyen ébredtem. Jobban körbe nézve ez inkább egy cella, és ami ennél is jobban meg lepett hogy egy matracon fekszem egy vékony takaróval be takarva. Majd hirtelen észre veszem hogy valaki engem néz a rácsokon keresztül így a falhoz húzódok.
-Tőlem nem kell félned én vagyok itt a legnormálisabb. -néz rám azokkal a rideg kék szemeivel, majd folytatja. -Azokat is nekem köszönheted. Tudom hogy egy démon gyereknek ez meg sem kottyan de a te tested fele olyan erős. -mondja folyamatosan engem nézve.
-Miért vagyok itt? Mit akar tőlem egy incubus? -kérdezem halkan.
-Szerinted mit? Hát a gyerekedet. -mondja mire nekem könnyek gyűlnek a szembe és védelmezően ölelem a hasam. -Nyugi míg benned van nem bánt titeket. -folytatja. Teljes elkeseredtem innen nincs kiút és ha a baba meg születik minden valószínűséggel meg fognak ölni. Hallom ahogy nyikorogva nyílik az ajtó és az az alak jön be aki eddig hozzám beszélt és leguggol elém. -Shownu vagyok és ajánlok valamit. -mondja halkan. Kérdőn nézek rá. -Kijuttatlak innét ha meg teszel nekem valamit.
-Mi lenne az? -kérdezem.
-Azt majd ha ki jutottál MingHao. -simogatja meg a fejem. Már meg sem lepődök hogy tudja a nevem.
Ezek után gyorsan teltek a hetek Shownu tényleg rendesen bánt velem, sokat beszélgettünk de nem sok mindent árult el magáról. Lassan két hónapja hogy itt vagyok, járni már nehezen tudok a hasam miatt.
Mark prov
Hónapok óta semmi hír Haorol, találtunk pár nyomot de nem tudjuk hol lehet. A sulinak vége van és az igazgatónak be meséltük hogy haza ment. Idő közben Winwin is vissza jött közénk. Most épp Jun tóparti házában vagyunk és várunk. Kint ülünk és lassan léptek hangja üti meg a fülem.
-Jönnek. -pattanok fel és ekkor ki lép a fák közük 5 alak én pedig oda rohanok hozzájuk. -Csak hogy itt vagytok. Már vártunk titeket.
-Haorol van szó, nem hagyhatjuk cserben szegényt. -mondja Joshua. El meséltük nekik mi az amit már tudunk és mindent ami fontos lehet. A napok így teltek tovább.
YOU ARE READING
Egy tündér sorsa /JunHao/
FantasyA történet Kínában játszódik egy olyan iskolában ahol mindenféle lények tanulnak. Itt végig követhetjük mi a tündérek sorsa ebben a világban és mi történik ha egy ember (vagy mégsem?) kerül közéjük. A történetben csupa olyan idol jelenik meg akik ne...