Part 3

157 16 1
                                    


MingHao prov

Másnap reggel elég korán keltem és körbe néztem a négy személyes szobában. A két össze tölt ágyban Shicheng és Yuta alszanak a harmadikban pedig Mark fekszik engem nézve.

-Mostantól mindig engem fogtok figyelni? -kérdezem meg tőle.

-Magad is tudod a választ. -kel ki az ágyából és az én ágyam szélére ül. -Nem eshet bajod, Jun ki is nyírna minket. -kuncog. Felülök és a karjai közé bújok. -És nekünk is fontos vagy. Különben is ha te nem lennél ki lenne a mi kis kabalánk? -mosolyog. Hát igen ez csak az álca nem a kabalájuk vagyok hanem egyszerre vérbank és szex játék is. De magam sem bánom mind jól néznek ki és nagyon is jól csinálják. Most is tudom miért jött ide ezért oldalra döntöm a fejem és ő már belém is mélyeszti a fogait. Imádom. A testem tele van a nyomaikkal. Hallom ahogy lassan kortyolja a vérem. Majd egy kis idő után elválik tőlem, lenyalja a kicsorduló vért a nyakamról majd ajkairól is. -És most Tündérkém térdelj. -de időm sincs meg mozdulni máris előtte térdelek. Kigombolom a nadrágját és kihámozom tagját a nadrágjából. Felnézek rá és lassan számba veszem tagját majd ki is engedem egyből és nyalogatni kezdem. Tudom hogy ki mit szeret egy év alatt meg tanultam. Tovább nyalogatom, néha makkjára puszilok és meg szívom. Közben nyílik az ajtó és egy kéz simít végig a fejemen majd még egy hím tag nyomódik az arcomba, felnézek hogy tudjam ki az és hogy csináljam. Jacksonnal találom szembe magam aki már Mark szájában matat a nyelvével. Markot a kezemmel kényeztetem, Jackson tagját pedig számba veszem és fogaim is bevetem mert tudom hogy durván szereti. Miután mind ketten kielégültek kicsit fáradtan feküdtem el az ágyon. Mark és Jackson rendbe szedték magukat egy-egy puszit nyomtak a homlokomra majd kimentek. Az ajtó be sem csukódott Winwin lépett be, mivel idő közben ők kimentek Yutával.

-Lemenjek az orvosiba igazolást kérni pihensz ma kicsit? -kérdezi kedves mosollyal. Hiába nem olyan fehérek már a szárnyai így is a legtisztább mindünk közül.

-Csak ha itt maradsz velem. -nézek fel rá.

-Ez természetes. Akkor mindjárt jövök. -mosolyog és elsiet az orvosiba. Addig én ülő helyzetbe tornászom magam és az ágyam feletti tükörbe nézegetem a Mark által hagyott friss nyomot. Jun fog nyoma a nyakam bal oldalán van míg Marké a jobb oldalon. Jackson nyoma a jobb oldalamon Lucasé pedig a ball lapockámon. Bár az elején kicsit haragudott érte Jun mert túl magasan van a Lucasnak szánt helyhez képest. Hát igen attól függetlenül hogy mindenki ágyasa vagyok Jun tulajdonát képezem és mindenkinek meg szabta hol hagyhat nyomot. Hogy Mark miért van ilyen magas helyen? Mert ő volt az első szerelmem és Jun ezt tiszteletben tartva meg engedte neki hogy egy szinten legyen vele. Igen Mark és én, és attól függetlenül hogy már nem nézünk úgy egymásra a kapcsolatunk nagyon is erős. Olyan mintha a bátyám lenne akivel párszor már ágyba bújtam. Hálásvagyok Junnak amiért soha sem erőltette rám magát. Hagyta hogy megéljek dolgokat és nem kezelt sosem teljesen tárgyként. 

Egy tündér sorsa /JunHao/Onde histórias criam vida. Descubra agora