Öncelikle İlk bölümümüz Hayırlı Olsunnnn... Umarım yazdıklarımı beğenirsiniz.
(((Bana destek olmak için oy verip hikaye hakkında düşüncelerinizi paylaşır mısınız?)))
İYİ OKUMALAR VE İYİ EĞLENCELER DİLİYORUM
(Ecenin ağzıyla)
Annem şu dünyadaki en büyük şansımdı ama artık o şansım yoktu, beni terk etmişti; beni o adi herifle tek başıma bıraktı...
Evet o adam annem gittikten sonra bana etmediğini bırakmadı zor zamanlar geçiriyordum, bu dünyadaki mutlu olmamı ve her zaman yanımda olan iki yakın arkadaşımdan başka tanıdığım yoktu. Annemin ölümünü bir türlü kabullenemiyordum beni asla bırakmaz sanıyordum hatta her yerde onu görüyordum bana hep burada olduğunu söylüyordu ama ona dokunamıyordum, sarılamıyordum bunları görmem delirmiş olduğumu gösteriyordu evet biliyordum bir daha gelmeyeceğini ona asla bir daha dokunamayacağımı ama insanoğlu işte hep bir umut içinde, asla gerçekleşmeyecek umudun olacağını zanneden insanoğluydum bende...
Gene kötü bir sabaha kalkmıştım o adamın yüzünü görmek istemiyordum .Biraz daha sabretmem gerekiyordu ve buna katlanabilirdim o şiddetlere alışmıştım. Geçen ay üniversite sınavına girmiştik ve o istediğim bölüm gelmesini istiyordum. Mimarlık istiyordum çünkü bütün yaşadığım şeyleri unutup yeni şeyler yapmak istiyordum bir nevi travmalarımı unutmak istiyordum.
(SINAV SONUÇLARININ AÇIKLANDIĞI SABAH)
Kübra'nın mesajıyla uyandım evet o heyecanlı gündü sınav sonuçlarımız açıklanmıştı. Hemen internet sitesinden giriş bilgilerimi girdim internet sitesi yoğun olacak ki sonuç ekranı 4 dakika geç açılmıştı açılan ekrana bakmaya başlayınca kalbimin çok hızlı attığını fark ettim. Aldığım puanı görünce kalbimin atış hızı 10 katına çıktı. Aldığım puan mimarlık okumak için yetiyordu. EVETT ilk defa annemden sonra bir günüm çok güzel geçecekti hemen arkadaşlarıma yazmaya başladım. O kadar heyecanlıydım ki ellerim tir tir titriyordu. Hemen *bizimkiler işte* yazan gruba tıkladım ve yazmaya başladım.
*BİZİMKİLER İŞTE*
KÜBRA: Uyandınız demi!!!!!
BEN: Evet uyandık ve çok üzgünüm keşke uyanmasaydım :( Acayip kötü gelmiş.
Evet ufak çaplı bir şaka yapacaktım.
KÜBRA: Yok canım o kadar da değil sen çok iyi yapmışsındır yeme bizi :/
BEN: Cidden acayip kötü...
İLOŞ: Kübra haklı sen çok iyi almışsındır.
KÜBRA: Ece şaka demi vallaha kalbimize indirme.
BEN: Tamam tamam şaka yapacaktım yemediniz :/
KÜBRA: asdfghjkseldldj yemeyiz canım biz
İLOŞ: Eeeeeee aynı eve taşınıyoruz demi ?!
BEN: Evet valizleri hazır edin taşınıyoruzz :)
İLOŞ: Oleyyyyyyyyyyy
KÜBRA: Yaşasınnnn!!!!
Evet üçümüzün de hayali eşsiz ve başarılı bir mimar olmaktı ve sonunda o hayal gerçekleşiyordu sonunda bu lanet evden ve heriften kurtuluyordum bir daha hiç yüzünü görmemek üzere bu evden gidiyordum. Yeni evi bulmamız kolay olmuştu İloş'un dayısı bu tür işlerle uğraşıyordu ve bir kaç ısrar üzerine bize dayanamayıp güzel bir ev ayarlamıştı. Evin diğer ihtiyaçlarını Kübranın ailesi halletmişti geriye kalan zamanda işleri ben yapmaya çalışacaktım eeee insan hamarat olunca böyle oluyor .Kısa süre içinde eve yerleşip alışmıştık sıra okuldaydı. Umarım üniversitede güzel vakit geçirebileceğimiz bir çevremiz olur. İlk günümüzü hayal etmeye çalışıyorduk hepimizin ayrı ama güzel hayalleri vardı sırada onları gerçekleştirmek kalmıştı.
TEKRARDAN MERHABA ARAKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ DİĞER BÖLÜMERE HAZIRLIK OLARAK YAZMAK İSTEDİM DİĞER BÖLÜMLERDE DİĞER KAREKTERLER KARŞILAŞMA OLCAKK. UMARIM YAZDIKLARIMIZI BEĞENİRSİNİZ DİĞER BÖLÜMLER DAHA UZUN OLCAK BURDA GEÇMİŞ HAKKINDA HAFİF ÖZET GEÇEREK YAZMAYA ÇALIŞTIM UMARIM SEVERSİNİZ....
HİKAYE HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM BÜTÜN YORUMLAR BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ İSTEĞİNİZ SAHNELERİ YAZABİLİRSİNİZ HEPSİNİ YAZMAYA ÇALIŞACAĞIMM
HERKESE OKUDUĞU İÇİN TEŞEKKÜR EDERİMM... HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMM DİĞER BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZEREE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAURUS
RomanceÖncelikle Merhaba. TAURUS tanıtım bölümüyle karşınızdayım. İyi okumalar, İyi eğlenceler.... (****LÜTFEN DESTEK OLMAK AMACIYLA OY VERİP YORUM YAPARMISINIZ, KİTAP HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ MERAKLA BEKLİYORUM****) * Bizim dönüm noktamızdı o gece peki y...