Siren

381 15 10
                                    

Siren Shoto x Kaptan Katsuki

"Burası...?"

Katsuki ilk uyandığında kendini bulduğu yer gemi enkazının yanıydı. Gemisi tamaen parçalanmıştı ve yaratıkların dokunaçları geminin her tarafında geziyordu. Kendisi ise mucizevi bir şekilde karaya vurmayı başarmıştı. Önce burada hayatta kalan kimse var mı diye bağırmak geldi içinden ama o dokunaçlı yaratık dikkatini ona çevirebilirdi. Bu fikirden böylece vazgeçti. Elini başına götürdü herhangi bir acı hissetmiyordu, yaralanmamıştı. Vücudunun geri kalanını inceledi hiçbir şey yoktu. Bu nasıl mümkün olabilirdi ki? Ağzının kenarında ufak bir ıslaklık hissetti. Elini oraya götürüp sildi.

Kan?

Yaralanmamıştı ama dudağı patlamış olmalıydı ya da ağzının içinde bir yara oluşmuş olmalıydı. Gerçi enkazdan sadece bir damla kan akıtarak kurtulduğu için kendini lotoyu tutturmuş bile saysa haklıydı.

Ayağa kalktı. Ses çıkarmamaya çalışarak biraz uzaklaştı enkazdan. Burası kocaman bir mağaraya benziyordu. Işık olarak sadece tepedeki delikten ay ışığı sızıyor loş yeri biraz da olsa aydınlatıyordu.

Katsuki duyularını geri kazanmaya başladığını katırdamaya benzer sesleri algılamaya başlayınca anladı. Bu sesi bir kurdun avının kemiklerini çiğnemesine benzetti. Ama duyma yetisini kazandıkça bu sesin çok yakından geldiğini fark ediyordu. Eli kılıcına gitti.

Şükürler olsun ki kılıcım hala burada

Katsuki iyice sese doğru ilerledi ve gördüğü şeyle donakaldı. Güzeller güzeli, onun yaşlarında görünen bir erkek mürettebatlardan birinin kolunu kemiriyordu. içi açılmıştı, organların bazıları yenmiş bazıları kenarlara saçılmıştı. Onu yiyen kişinin üstü tamamen kan olmuştu. Elleri, gözlerinin kenarları, ağzı...

Ama onunla ilgili garip birkaç şey vardı. Boynundaki deri pulluydu ve garip görünüyordu, balıkların solungacı gibi.

Hatırladı.

Burada olmasının sebebini hatırladı. Siren. Sisli dalgaların içinde mürettebat onun büyüsüne kapılıp kayalara doğru sürmüştü ve Skylla onlara saldırmıştı.

Siren'lerin gemiyi batırma sebebi beslenmek mi?

Herkes Siren'lerin parlak şeyleri sevdiğini ve hazine için gemileri batırdığını söylerdi. Ama sanırım bu doğru değildi çünkü Siren bayağı bayağı mürettebatı kemiriyordu.

Benim de sonum böyle mi olacak?

Siren'le savaşırsa kazanma ihtimalinin ne kadar olacağını hesaplamaya çalıştı. Sivri dişleri ve sivri pençeleri vardı -Katsuki'nin kılıcından daha keskin hem de çünkü Katsuki'nin kılıcı bile etleri böyle kolayca kesemezdi- ama demiri kesebilecek kadar güçlü müydü bilmiyordu. Vücuduna bakarken Siren kafasını kaldırdı ve ona baktı.

Siktir beni gördü!

Katsuki hızlıca kılıcını kuşandı ve dövüş için uygun bir pozisyon aldı. Siren yemeğini bıraktı ve ona doğru kaygısızca ilerledi. Katsuki iyice tedirgin olurken Siren kılıcı tuttu ve yavaşça yere indirdi. Katsuki ne olduğunu anlamamıştı çünkü kılıcı kolayca indirmesine izin vermişti.

BakuTodo One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin