Perfect Maid's Emotions

388 18 114
                                    

Maid Todoroki x Master Bakugou

MPREG: Male Pregnant (Erkek hamileliği) 

Mpreg'in de bokunu çıkardım gerçi...Sürekli Mpreg yazasım geliyor ve buna bayılıyorum. Bu bölüm de ilk başta normal olacakken son anda yine
Mpreg'e döndü tutamadım kendimi.

Bundan rahatsız oluyor musunuz?

Selam gençler! One-shot bölüm sınırı 100 yorum, sıradaki bölüm herkesin merakla beklediği "Geisha House PART 2" olacak, ondan sonra da Requiem PART 3 gelecek. Ne kadar hızlı yorum o kadar hızlı geisha house part 2 gelir.

Seviliyorsunuz!

"Buyrun efendim, kahvaltınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Buyrun efendim, kahvaltınız."

Shoto kahvaltıyla dolu tabağı Katsuki'nin önüne bıraktıktan sonra iki adım geriye çekildi. Gözleri kahvaltı tabağındaydı. Efendisinin tabağı bitirmesini bekleyecekti. Her gün yaptığı gibi.

Katsuki yemeğini bitirdiğinde Shoto tabağı almak için yaklaştı ve tabağa uzandı. Katsuki sırıtıp tabağı uzağa itti. Shoto bir adım daha yaklaştı ama Katsuki bir daha itti. Artık masaya dayandığı için eğilmek zorunda kaldı çünkü kolunun uzunluğu dik dururken almaya yetmiyordu.

Shoto eğildiğinde Katsuki elini onun eteğinden içeri soktu ve onun belini soğuk eliyle okşadı, elini kalçasında gezdirdi.

"Ah~"

Shoto hafifçe inlediğinde sırıtıp devam etti. Hatta devam etmekle kalmadı ikinci eliyle onun bacağını okşadı.

"Efendim, masayı toplamalıyım..."

"Sonra toplarsın."

Onu masayla arasına aldı.

"Efendim, bekleyin...!"

"Neyi bekleyeceğim?"

Onun boynunu öperken bir eli saçından geriye çekerek boynunu ortaya çıkartıyor öteki eli baldırında, eteğinin altında, geziyordu.

"Efendim lütfen! Çok işim var!"

Tatlı bir sesi vardı. Kızarmış suratıyla kesik kesik nefes alışverişi zaten çok daha tatlıydı.

"Evet, benimle ilgilenmek gibi!"

"Ama efendim, daha çok işim var, ben yapmazsam kim yapacak?"

BakuTodo One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin