Requiem Part 3
Hafif Smut içerir!
Bu şekilde yazılanlar işaret dili.
Beş yüz yıl önce ailemi ve ülkemi yok eden, bana zorla sahip olan Canavar Lordu...Bu sefer her şey değişti ve ben seni parmağımda oynatacağım.
Shoto aynadaki yansımasına baktı ve yüzüne su çarptı.
Bu hayatta ben kazanacağım. Bana çektirdiği acıyı ona misliyle ödeteceğim.
Evet. Katsuki ile yıllarca yaşadığı acı ve ümitsizlik dolu yıllarda onun hakkında birkaç şey öğrenmişti. Onu nasıl yaralayabileceğini.
Önce onun itibarını yok edecekti. Kahraman imajını yok edecekti.
Sonra ejderhası geliyordu. Alevleriyle evini küle dönüştüren ejderhası. Onu, eşini ve yavrusunu zehirleyip öldürecekti.
Ve en can alıcı kısmı, ondan bir bebek yapıp onu da öldürecekti. Katsuki'nin bu hayatta sevdiği her şeyi elinden aldıktan sonra onun umutsuzlukla dolu yüzünü görecekti.
Tıpkı geçmiş hayatında onun başına gelen her şey gibi. Sevdiği her şey elinden alınıp ülkesini yok eden canavarla yaşamaya mahkum edilen o zavallı prens gibi.
Benim gibi her günü ölmek isteyerek geçirecek.
Shoto bunun düşüncesini aklına getirince sırıtmasına engel olamadı.
Görmek istiyorum...Hemen...
Pencereden doğan güneşe baktı. Balo akşamaydı ve planı belliydi. Katsuki'nin eşi olmak. Onun eşi olduktan sonra hayatını cehenneme çevirmek.
Sevdiği her şeyi yok edip günden güne solduğunu görmek.
Bu çocuk oyuncağı olacak, çünkü o bana aşık, tek yapmam gereken saf çocuk ayağına yatmak.
Yatağına geri yattı.
Bu sefer ben kazanacağım Katsuki. Sevdiğin herkesi ve her şeyi elinden alarak...
Balo akşamı için hiç olmadığı kadar heyecanlıydı Shoto. Güzelce yıkandı, giyindi. En heyecanlı olduğu gündü denebilirdi. Son nüshasını da göndermişti basıma, baloda da dağıtılacağından emindi. Her şey çok iyiydi.
Katsuki'yle bir çift olmak için her şey hazırdaydı.
"Bugün kendine ekstra özen gösteriyorsun, neden?"
İntikam için. Kendimi satmam gerekse bile bu hayatı boşa harcamayacağım. Böyle bir hediye boşa gitmeyecek...
Aynaya bakıp sırıttı.
Günahlarının bedelini ödeme vaktin geldi Katsuki.
***
Balo çok sıkıcıydı. Katsuki gelene kadar tabii ki. Katsuki gelir gelmez herkes onun başına toplanmıştı. Shoto da dahil. Katsuki, Shoto'nun beklediği gibi hareket etti ve herkesi görmezden gelerek Shoto'ya ilerledi.
"Dans etmek ister misin?"
Ne kadar da kibarsın!
Shoto başını olumlu anlamda salladı. Katsuki ile beraber piste çıktılar. Shoto elinden geldiği en iyi haliyle dans etti, gece boyunca yüzünden gülümsemesini hiç eksik etmedi. Katsuki de mutluydu çünkü sevdiği kişi gülümsüyordu. Tabii ne gülümsemesi Katsuki bunu bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BakuTodo One Shots
Fiksi PenggemarHer bölümde farklı bir şey anlatılacak olan one shot lar. Yetişkin içerik!