Requiem PART 4
Nedeni bilinmeyen ani bir ilham geldi, sanırım ben one shot değil de kitap yazmalıydım Requiem için...
Her neyse bol yorum yapın ve yeni bölüm hızlı gelsin.
Seviliyorsunuz ^^
"NE DEMEK KAYBETTİM?!"
Deku'nun kükremesiyle hem Katsuki hem de Eijirou korktu.
Sıçtık.
Katsuki, yumurtayı kaybettiği için şu an Deku kafayı yemişti ve Eijirou'yu çoktan nakavt etmişti.
"BEBEĞİM! BEBEĞİM NEREDE! BEBEĞİMİ İSTİYORUM!"
Deku yerde tepindi.
"Söz bulacağım bebeği, o yüzden sakin ol aşkım!"
Eijirou, Deku'ya yanaşmaya çalıştı ama şu an kelimenin tam manasıyla ateş püskürüyordu. Eijirou bir adım attı ama Deku yere ateş püskürttü.
"ACIDI!"
Eijirou'yu yakasından tutup kendine çekti. Boy farkına rağmen şu an aşırı korkutucu görünüyordu.
"EIJIROU! BANA BAK BEBEĞİMİ BANA BULACAKSIN YOKSA SENİ DE--"
Sözünü yarıda kesip Katsuki'ye baktı.
"SENİ DE PARÇALAR KURTLARIN ÖNÜNE ATARIM!"
Eijirou'yu, Katsuki'ye doğru itti.
"ŞİMDİ SİKTİRİN GİDİN BANA BEBEĞİMİ BULUN YOKSA KURTLARA YEM EDİLMEK SİZİN EN İYİ SEÇENEĞİNİZ OLUR!"
"EMREDERSİNİZ!"
Eijirou ve Katsuki canlarını kurtarmak için koştular.
***
Sen çok tatlısın, seni annene vermek istemiyorum ama annenden ayrılmamalısın...
Shoto derin bir iç çekti. Minik ejderha çok tatlı bir şekilde kendi kuyruğunu emiyordu.
Seni nasıl vereceğim ben?!
Shoto onu kucağına alıp sevdi. Minik ejderha da bunu sevmiş olacak ki yanağını yaladı.
Acaba annesine kavuşunca beni unutur mu?
Büyük ihtimalle öyle olacaktı. Shoto bir daha iç çekti.
Yarınki baloda veririm onu. Ama bugün istediğim kadar oynayabilirim!
Shoto onun karnını gıdıkladı. Ejderhadan gülme sesleri geldi. En azından Shoto ona benzetti. Onun başını okşadı, kuyruğundan hafifçe çekti, sürekli gıdıkladı.
Tam şeker komasına girmelik.
O ikisi oynarken malikanenin dışından çığlık sesleri geldi. Shoto seslerin kaynağını merak edip dışarıya baktı. Kocaman bir ejderha malikanenin önüne indi. Herkesin çığlıkları, yukarıdaki pencereden bakarken aşağıya inen ejderha ve üstünde olan Canavar Lordu. Shoto zihnine doluşan kötü anıları dağıtmaya çalıştı. Burası çok sevdiği Todoroki Krallığı değildi veya buradaki insanlar sevdiği insanlar değildi.
Katsuki buraya zarar vermeyecek çünkü burası onun savunduğu krallık.
Shoto çok şey biliyor olabilirdi ama Katsuki neden Todoroki Krallığını yok etmişti bilmiyordu. Büyük ihtimalle sadece bir şeyleri yok etmek istemişti. Gözlerinin önüne kar yağarken yıkık sarayın önünde duruşu geldi. Dili yoktu, yüzü sargılıydı. Ailesi gözlerinin önünde idam edilmişti. Dizlerinin üstüne çöküp inleye inleye ağlaması çok acınasıydı. Bilmediği şey Katsuki'nin onu uzaktan izleyişiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BakuTodo One Shots
FanfictionHer bölümde farklı bir şey anlatılacak olan one shot lar. Yetişkin içerik!