Geisha: Japon kültüründe fahişelik veya ona yakın şeyler yapanlara verilen geleneksel ad.
!!!UYARI!!!
Hikaye uygunsuz ögeler içerebilir rahatsız olacaklar okumasın.Türler: Fantastik, Tarihi
Not: Hikaye eski zamanda geçiyor, 21.yy da değil.
On beş yıl. Babası onu geyşa evine satalı on beş yıl olmuştu. Şu an yirmi beş yaşındaydı ve sayısını sayamayacağı kadar çok kişinin altına yatmıştı. Bu yüzden kendinden iğreniyordu. Çok fazla hem de.
Buraya daha hiçbir şey bilmediği bir yaş olan on yaşında satılmıştı. O günü hala hatırlıyordu. Babasının ona bakıp kolundan sürükleye sürükleye hiç tanımadığı bir yere götürdüğünü, götürdüğü adamların onu soyup vücuduna baktığını ve adamların sırıtarak babasına para dolu bir kese verişini.
Shoto ilk başta ne olduğunu anlamamıştı. Babası giderken peşine takılmaya çalışmıştı ancak babası onu görünce sertçe itip artık burada kalacağını söylemişti.
Neden?
Shoto ilk bunu sormuştu. Babası ise;
Çünkü, yarana rağmen düşündüğümden çok para ettin.
Demişti.
Bu adamlar kim?
Senin yeni efendin. Bundan sonra o ne derse onu yapacaksın.
Küçük Shoto o yaşta anlamamıştı.
Annem? Abilerim? Ablam?
Bunu sormuştu.
Ne onları ne beni bir daha görmeyeceksin.
Neden baba? Neden bana bunu yapıyorsun?
Kapa çeneni. Bu kadar ettiğin için şanslıyım.
Bunları dedikten sonra çekip gitti. Shoto hep babasının veya annesinin geri geleceğine inanmıştı. İki yıl boyunca her gün kapıya umutla bakarak bekledi. Sonra haftada bir kez kapıda beklemeye başladı sonra ayda bir kez ve sonra umudunu kesti. On beş yıl boyunca onun için kimse dönmedi.
Şu an yirmi beş yaşındaydı. Buraya satıldığının on beşinci yılı ve yirmi beşinci doğum günü. Zavallı çocuk buraya doğum gününde satılmıştı.
Evin sahibi, ilişkiye girebilecek kadar büyüyene kadar beklemişti. O zamana kadar ufak getir götür işlerinde, bazen müzisyen olarak kullanmıştı. Su getir, masa getir, şamisen* çal.
Shoto on altı yaşına gelene kadar bu hayatın katlanılabilir olduğunu düşünmüştü. Tabii on altıncı doğum gününde kırk yaşındaki bir adamın altına girene kadar.
O gün ne berbat bir gündü öyle! Shoto hala iliklerine kadar işleyen o berbat günü hatırlıyordu. Evin sahibesi onu yanına çağırmış ve kendi elleriyle bir hediye paketi gibi süslemişti. Hafif bir makyaj yapmıştı, güzel bir kimono giydirmişti.
Çok güzelsin.
Onu böyle övmüştü.
Vali seni çok beğenecek.
Böyle demişti.
Dediği gibi de olmuştu. O Vali dedikleri adi onu beğenmişti. Kendi kirini ona, onun doğum gününde bulaştırmıştı. Bu yetmiyormuş gibi başkalarına da tavsiye etmişti. O Validen sonra arkadaşları, yabancı valiler hatta en sonunda halktan insanlar. Hayatının dokuz yılı böyle geçmişti. Ve şimdi korkuyla bekliyordu. Her doğum gününde beklediği gibi. Hep kötü şeyler doğum gününde oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BakuTodo One Shots
FanfictionHer bölümde farklı bir şey anlatılacak olan one shot lar. Yetişkin içerik!