3

67 7 10
                                    

Natasha, Fury'den aldığı dosyalara bakarken Kış Askeri'nin yaklaşık 10 yıl önce RedRoom için bir görev yaptığını görüp gülümsedi.
Nat: Ekip arkadaşı olabilirmişiz.
Dosyayı kenara bırakıp birasından büyük bir yudum aldı. Sıradaki dosyayı eline aldığı anda bıraktı. Camdan yansımasını görüyordu. Sakince nefes aldı ve tekrar biradan bir yudum aldı. Şişe bitince önüne bakarak konuşmaya başladı. Şişe hala elindeydi.
Nat: Hydra'dan kaçtığını biliyorum. Yani bilincin yerinde. Yetişkinler gibi konuşacak mıyız?
Gıcırdayan tahta sesini duyduğu zaman şişeyi daha sıkı tutmaya başladı. Gıcırdama sesi tekrar geldiği zaman şişeyi arkasına fırlatıp kalktı ve oraya döndü.
Adam şişeyi havada tutmuştu. Natasha göz ucuyla dosyadaki resme baktı.
Nat: Fotoğraflarda yüzün çok görünmüyor asker.
Adam sessizdi.
Nat içinden şansıma bak aradığım overlokçu ayağıma geldi diye düşündü. Adam eldiveni çıkartı, metal eli görüldü. Göz göze geldiler. Şimdi ne olacağını ikisi de çok iyi biliyordu.
İlk hamleyi Natasha yaptı ama Kış Askeri onu ustaca engelledi. Biri hamle yapıyor diğeri engelliyordu.
Natasha, Kış Askeri'nin omzuna tırmanmayı başardı ve kafasına vurmaya başladı. Asker onu masaya yatırıp metal eli ile boynunu tuttu.
Kış askeri: Hydra ne zamandır peşimde? Neden seni yolladılar?
Natasha tip tip adama baktı.
Natasha:Ne biliyim amk? Hydra ajanı mıyım ben?
Adam şaşırmıştı.
Kış askeri: Değil misin?

CeliaParker özledin mi beni ?????

Agents of HydraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin