Amandas perspektiv-
Den första kvällen här hade hittills varit relativt okej. Per hade lagat en god lasagne till middag och det visade sig att han även var jättesnäll.
Just nu satt jag på min säng och lät blicken glida runt i rummet.
Jag var klar med att packa upp de viktigaste sakerna såsom kläder, smink och användbara möbler.Jag tog upp mobilen och tittade på klockan. 19:04 visade den.
Jag tog fram rena underkläder, mitt schampo och balsam, en rakhyvel och min ljusrosa handduk och styrde sedan stegen ifrån mitt rum och in i badrummet, som förövrigt bara låg mittemot.
Jag drog av mig mina kläder och hoppade sedan in i duschen och satte på vattnet.
Der varma vattnet omslöt min kropp, och som vanligt när jag duschar började jag utforska min kropp med händerna. Jag la mina händer på brösten och masserade en aning innan jag fortsatte ner mot mitt kön.
Jag började med ett finger och började långsamt pulla mig. När jag sedan kände mig redo stoppade jag in ett till och ökade takten.
Jag stönade så lågt jag kunde tills jag kände den knytande känslan i magen som sedan på ett kick var borta. Jag andades andfått ut och förde duschstrålen in till mitt underliv för att skölja rent.När jag hade gjort min vanliga duschrutin klev jag ur duschkabinen och ställde mig på det kaklade golvet. Jag ställde mig framför spegeln och sprayade på deodorant och smörjde sedan in ansiktet i en återfuktande kräm.
Plötslig drogs dörren upp och jag mötte direkt Jonathans ögon när han generat studerade mig.
"Ehm oj ursäkta" sa han och kliade sig nervöst i nacken och vände snabbt ner blicken.Varför jag inte bara greppade min handduk vet jag inte, jag var nästan som förstelnad, så jag stod bara naken framför Jonathan när han blottade min kropp.
Plötsligt gick Jonathan snabbt in i badrummet och stängde dörren efter sig. Han kom närmare mig och ställde sig bara några centimeter ifrån mig.
"Jo Amanda du är jättesexig och så, men du borde nog ändå börja låsa dörren till toaletten när du duschar" sa han och studerade mina bröst innan han tittade in i mina ögon.
En rodnad la sig på mina kinder och jag bet mig nervöst i läppen. Då gjorde Jonathan något som jag aldrig trodde att han skulle göra. Han raderade mellanrummet mellan våra läppar och kysste mig. Chockat kysste jag tillbaka och förde mina händer till hans nacke. Hans händer drogs ner till min rumpa och klämde till innan han började massera den. Jag stönade mot hans läppar och började kyssa honom på käken.
"Du har blivit smutsig igen" mumlade Jonathan och puttade löst in mig i duschkabinen innan han snabbt låste toalettdörren och började klä av sig. När han sedan stod naken framför mig flinade han till när han såg att min blick vandrade runt på hans kropp.
Han gick in i duschen han med och drog på det varma vattnet igen. Hans läppar var då direkt på mina och jag förde långsamt ner min hand till hans nedre region. Jag kände då hur han blev hård och han stönade tyst.
Min hand började smeka hans kuk och hans egna händer låg på mina bröst.Jag slutade att smeka hans kuk och han tittade snopet upp på mig.
"Din tur" sa jag med ett busigt flin. Jonathan flinade då åt mig och började passionerat kyssa min hals och vandrade ner med läpparna till mina bröst. Samtidigt åkte hans fingrar ner till min fitta och började långsamt smeka min klitoris innan han direkt stoppade in två fingrar. Han började pulla mig snabbt och en aning aggressivt och jag stönade högt och gällt."Ahahah Jonathan" stönade jag och jag kunde tänka mig det nöjda flinet som låg på hans läppar just nu. När jag sedan fick känslan i magen som tydde på att jag skulle komma stönade jag på ännu snabbare och Jonathan arbetade med sina läppar på mina bröst ännu mer passionerat.
// Kapitel 2!
Det här kapitlet var ju ganska kort och det var även mestadels dirty, men hoppas ni gillade det!
Rösta och kommentera gärna om ni vill det och ni får ha det så bra!//
DU LIEST GERADE
Just sex or nah
JugendliteraturNär jag och min mamma flyttar in till Stockholm pågrund av hennes nya pojkvän förändras allt, både positivt och negativt. Kan man leva med sig själv när sina egna handlingar äcklar en så mycket, fast man ändå på något vis gillar det man gör? Eller...