7- Sexy body

15.2K 108 27
                                    

Amandas perspektiv-

Jag stönar nu snabbare och ännu gällare innan jag känner den knytande känslan i magen som tyder på att jag närsomhelst skulle komma. Philip verkar fortfarande inte ha kommit då han fortfarande andfått juckar in i mig.

Ett högt stön lämnar hans läppar och han slutar långsamt jucka och andas andfått intill mitt öra.

"Så jävla skön är du" hör jag honom säga medan han drar sig ur mig. Jag ler svagt innan jag ställer mig under vattenstrålen och drar in Philip under den också. Han drar av sig kondomen och slänger ut den ur duschen innan han ställer sig mittemot mig och trycker överkroppen mot mina bröst. Hans händer åker långsamt ner på mina höfter och hans läppar kraschar in i mina. Våra läppar arbetar i ett långsamt tempo mot varandra och Philips händer masserar mjukt mina bröst.

Plötsligt låter det som att ytterdörren öppnas, och i nästa sekund hör man Jonathans röst i huset.

Hastigt puttar jag bort Philip ifrån mig och han tittar chockat på mig. "Shit dom är hemma" väser jag och drar av vattnet. Jag öppnar snabbt duschkabinen och kliver ut och drar en handduk om mig. Philip kommer ut efter mig och tar en handduk kring sina höfter.

"Skynda dig att gå ut först, dom får inte märka något" säger jag, en aning stressat. Philip släpper handduken som hängde kring sina höfter och torkar slarvigt håret med den, innan han börjar dra på sig plagg efter plagg.

När han bara har tröjan kvar att dra på sig kommer han fram till mig och lägger handen på nederdelen av min rygg, precis ovanför rumpan. "Du är så jävla sexig, tack för den här gången" viskar han och tittar rakt in i mina ögon, innan han långsamt för sina läppar mot mina i en kyss. Den här gången blev det en kort kyss, för bara nån sekund senare backar han undan och går mot dörren. Han låser snabbt upp den och smiter smidigt ut, innan han stänger den igen. Då är jag snabbt framme och låser den innan jag går fram till helfigursspegeln vi har i badrummet.

Jag släpper handduken som var fäst på min kropp, och synar den sedan. Jag har aldrig riktigt varit nöjd med min kropp, jag har bara tyckt att jag ser så stor ut pågrund av att jag har väldigt stora bröst, breda höfter och stor rumpa. Men Philip tycker ju tydligen att den är sexig, det kanske den är?

Philips perspektiv-

Jag går ner för trappan och till killarna som står i köket med två matkassar. "Tja" säger jag när det inte verkar som att någon av dom märkte mig. "Heej" ropar Jonathan med en mörk stämma och börjar sedan skratta. "Vi ska käka makaroner och köttbullar ikväll" säger Alex och håller upp ett paket med frysta körtbullar. Jag nickar långsamt och går fram till köksön och sätter mig.

"Vart är Amanda?" Frågar Oscar och tittar först upp mot trappen, och sedan mot mig. Jag rycker snabbt på axlarna, kanske lite för snabbt, för Oscar ger mig en undrande blick. "Ja alltså hon är antagligen på sitt rum eller så, men jag vet inte helt säkert" lägger jag till.

*

Eftermiddagen går och kvällen närmar sig. Jag och killarna står just nu och lagar mat i köket. Amanda har jag inte sett skymten av sedan jag lämnade badrummet. Som om hon hade läst mina tankar hör jag sekunden efter det hennes röst i köket. "Åh vad lagar ni för gått?". "Makaroner och köttbullar" säger Jonathan som sköter köttbullarna.

Jag vänder mig om och förväntas möta Amandas blick, men den är fäst på Oscar som står och skär upp salladen. Amanda är nu iklädd ett par svarta tights och en oversize munktröja. Hennes hår är uppsatt i en hög hästsvans och hennes ansikte är fritt från smink.

*
Amandas perspektiv-

Vi satt i soffan framför tvn och tittade på någon skräckfilm, vilket jag hatade. På bordet framför oss stod två skålar, en med chips och en med godis. Jag sträckte mig fram och tog skålen med godis i knät för att koncentrera mig på något annat än filmen.

Philip och Jonathan var nog mest taggade på att se filmen, dom satt nämligen och tjöt var och varannan sekund längst bort i soffan. Philip blev som en annan person när han tittade på film, han blev typ som ett litet barn..? Han var iallafall inte samma självsäkra och smått kaxiga, men ändå omtänksamma Philip som han annars alltid var.

Bredvid mig satt Oscar. Han måste ha märkt att jag inte var så jätteförtjust i skräckfilm för han lutade sig en aning närmare mig och sa "går det bra?". Jag tittade en aning generat upp på honom, fast i det här mörkret borde rodnaden förhoppningsvis inte märkas. "Jo ja.." Började jag men avbröts av att Jonathan och Philip skrek till, vilket i sin tur gjorde att även jag skrek till. Oscar tittade aningen chockat på mig men det byttes snabbt ut till en road min. "Du behöver inte vara rädd, håll bara om mig om något skrämmer dig" sa han och log gulligt. Jag log tacksamt tillbaks och skulle precis svara något när Jonathan och Philip ännu en gång skrek till, så att jag skrek till och nu av ren reflex hoppade upp i Oscars famn.

Jag kände rodnaden blossa upp över hela mitt ansikte och jag hörde även Oscar skratta en aningen roat åt mig.
"Nej gud förlåt jag.." Började jag och hasade ner en aning från Oscars knä, men avbröts av att Oscar själv drog upp mig i sitt knä igen. "Nej sluta, det är mysigt att du sitter här" sa han och strök bort en hårslinga som hade ramlat ner för mitt ansikte. Jag log då mot honom och flätade in mina fingrar en aning i Oscars nackhår.

//
Weeey kapitel 7! Och såg för nån dag sedan att min novel har över 1000 läsare! Huuuur sjukt?! Tack så jättemycket för det, och fortsätt rösta & kommentera om ni tycker det jag skriver är bra! Nu får ni ha det så bra, xoxo
//

Just sex or nahWhere stories live. Discover now