4- yeah, she's sexy af

15.2K 92 28
                                    


Amandas perspektiv-

Jag slog mig ner bredvid Philip i klassrummet.

"Tja, det är du som är Jonathans nya syrra va?" Sa Philip, ganska lågt, för att inte störa Karin. Jag nickade och log svagt. "Amanda" sa jag lika lågt som Philip, och sträckte fram min hand. "Philip" sa han och skakade min hand.

*

När lektionen var slut strömmade eleverna ut från klassrummet. Jag själv gick kanska långsamt, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Till min lättnad dök Jonathan upp vid min sida.

*

Jag, Jonathan och Philip var påväg till matsalen. Om jag hade förstått det hela rätt så var Philip och Oscar, killen från imorse, Jonathans bästa vänner, plus en till kille tydligen.

"Fyfan det luktar ju fisk" suckade Jonathan när vi närmade oss matsalen. När vi rundade det sista hörnet och matsalen blev synlig framför oss kunde jag läsa 'Finstekt abborre med exotiskt sås' på den stora skylten.

"Skämtar dom eller?" Började Philip och petade löst på den gråa kletiga fisken som låg redo att tas av. "Och exotisk sås" sa Jonathan med en tillgjord röst och doppade sleven i den också gråa klumpiga såsen. Jag skrattade svagt av deras irritation följde efter dom när dom gick och satte sig vid ett bord, där redan Oscar, och en annan kille satt, antagligen Jonathans tredje vän som dom hade berättat om.

"Hur smakar den finstekta abborren?" Frågade Jonathan med en snobbigt tillgjord röst. "Skit" mumlade Oscar och petade i sin fisk. Jag fnissade lågt och Jonathan tittade då up på mig.

"juste Alex, det här är Amanda, min nya plastsyrra, och Amanda det här är ju då Alex" sa Jonathan och nickade mot mig och Alex, alltså killen som satt bredvid Oscar.
Jag log svagt mot Alex som ett hej och han log tillbaka. "Är du 98a?" Frågade Alex mig och nickade lite mot Jonathan och Philip, antagligen för att de också var 98or. "Jaa, och du är väll 97a gissar jag?" Sa jag och tittade in i hans ögon, som var väldigt blåa. "Jajamensan" svarade han med ett snett leende.

Oscars perspektiv

Min blick var fäst vid Amanda. Hon var otroligt vacker och verkade sjukt trevlig.
Hon hade långt mörkt hår och konstigt nog väldigt ljusa ögon, någon blå-grön nyans typ. Hon hade fylliga vackra läppar och vita raka tänder, och när hon log kunde man svagt se några smilegropar. Hennes kropp var kurvig. Inte överdrivet smal och inte alls överviktig eller så. Men egentligen spelade det ju inte alls någon roll. Hon var snäll och trevlig och det var det ända som egentligen betydde något.

Men hon var verkligen riktigt vacker.

Philips perspektiv-

Gosh vad snygg Amanda var.
Hennes mörka hår låg slarvigt över hennes axlar och hennes hudton var lite mörkare än vanliga svenskars, fast inte mörkare än min. Hon hade en sexig kurvig kropp med relativt stora och välformade bröst. Hennes röv var också något man lade märker till, för damn den var sjukt sexig. Som ett plus på det hela var hon även väldigt snäll.

*

Amandas perspektiv-

Jag satt på bussen påväg hem från skolan. Den här dagen hade ändå gått väldigt bra. Jonathan och alla hans kompisar hade varit väldigt snälla mot mig.

Jag såg hur Jonathan började resa sig från sätet bredvid mitt på andra sidan gången. Jag blickade då ut genom fönsterrutan och såg att vi skulle kliva av.

"Hallå!" Ropade Jonathan när vi kom innanför ytterdörren. Ingen svarade, så jag antar att vi var själva hemma.

"Pappa brukar oftast sluta runt fem på måndagar" sa Jonathan och vände sig snabbt mot mig innan han gick ut i köket, antagligen för att ta sig något att äta. Jag passade då på att springa upp till mitt rum för art byta om från mina nuvarande kläder till mjukiskläder, för vem orkar seriöst gå runt med jeans hemma? Inte jag.

Jag drog av mig mina tajta jeans och drog sedan på mig mina vita mjukisshorts, då det var så varmt i mitt rum. Jag tog sedan av mig på överkroppen också och drog på mig en ganska tight t-shirt med trycket 'my eyes are not here' över bröstet.

Med det gjort gick även jag ner till köket för att ta något att äta.

*

Jag satt i mitt rum med min dator och surfade runt på olika bloggar när det knackade på min dörr.
"kom in" mumlade jag och vände upp blicken till dörren där mamma nu stod.

"Hej, hur var första dagen i skolan?" Frågade hon entusiastiskt och kom in och satte sig på min säng.

"Bra" mumlade jag och hade nu blicken på datorskärmen igen. Jag såg hur mamma nickade i ögonvrån.

"Jo du jag tänkte fråga en sak" började mamma. Jag tittade då upp på henne och väntade på att hon skulle öppna munnen igen.

"På fredag hade jag och Per tänkt åka bort bara han och jag på en liten minisemester över helgen bara, går det bra för dig? Du känner väll Jonathan tillräckligt bra för det nu va?" Fortsatte hon och strök mig långsamt över benet.
Jag nickade snabbt till svar, "jaa absolut, gör det ni. Det är nog gott för dig" sa jag sedan också. Mamma log mot mig och omfamnade mig i en kram. "Vad bra gumman, tack"

// tråkigt kapitel, förlåt. Men i nästa kapitel blir det mer dirty, det lovar jag.
Nästa kapitel kommer ut så snart som möjligt, men glöm inte att rösta och kommentera om ni vill läsa mer!
Xoxo//

Just sex or nahDonde viven las historias. Descúbrelo ahora