Capitolul următor sper sa va placa 💚💙
____________________________________Clay pov.
Buna eu sunt Clay și am 20 de ani.Sunt un mare CEO și locuiesc în Florida.Parinti mei nu locuiesc cu mine locuiesc singur.Am un prieten pe nume Nick (Sapnap).
Era o zi de luni Nick vine la mine și îmi spune
(Clay=C,Nick=N)N:Clay astăzi nu mergem și noi la cazino?
C:Iar vrei sa îți iei bătaie la pocar de la Alex?
N:Acum își ia bătaie am încredere în mine.
C:Bine stai sa termin de semnat hârtiile aste și mergem.
N:Yey.După ce am terminat i-am zis lui Nick că putem merge.
După ce am ajuns am intrat și l-am văzut pe Alex stand la tejghea cu un băiat la fel că el.
Îl văd cum Nick aleargă îl îmbrățișează pe Alex și îi spune:N:Alex nu te-am mai văzut de Vineri.Sunt gata să îmi iau revanșa.
A:Nu o să te las să câștigi.
C:Buna Alex.
A:Buna Clay.
C:Cine e piticul?
A:El e George e angajatul meu și prietenul meu.
C:Buna George.
A:Nick ești gata să pierzi?
N:Tu o să pierzi.George pov.
După ce m-am cunoscut cu prieteni lui Alex el se ridică de la tejghea și spune
A:LUME FITI ATENTI PRIETENUL MEU MA PROVOCAT LA O RUNDA DE POCAR CE ZICETI SA ACCEPT?
Toți:DA.
A:ATUNCI ACCEPTAM.Nick fi gata să pierzi.Spune și se pune la o masa și toată lumea se aduna in jurul celor doi.Mai eram eu cu Clay.
G:Și nu te duci la prieteni tai?
C:Nu,nu prea mă interesează jocurile de noroc am venit doar că a vrut Nick.
G:Nici pe mine nu mă interesează jocurile de noroc.
C:Și atunci de ce te-ai angajat aici.
G:Nu am găsit nici un alt loc unde sa muncesc a fost singura alegere.
C:Ok îmi dai și mie un pahar de suc?
G:Da imediat.Spun și mă duc să aduc o stică de suc ii pun in pahar și îl dau.Mai stăm puțin și aud o voce care striga.
N:DA AM CASTIGAT INSFARSIT.
Și îl văd cum Alex fuge în spate.
Îl văd pe Nick cum vrea sa se duca dupa el dar îl opresc și îi zicG:Scuze dar nu ai voie in spate doar angajați au voie.
N:Dar...
C:Nick George are dreptate. George poți să te duci după el avem noi grije aici.M-am dus sa vad unde este Alex
Am văzut usa de la biroul lui putin crăpată și se auzea cineva care plângea acolo.Am deschis și am intrat fara sa mă audă.Era cu capul pe biroul lui.Mam dus langa el și i-am spus.G:Alex de ce plângi?
Spun și îl văd cum ridică capul de pe birou și îmi spune.
A:Nimeni niciodată nu mă batul la nici un joc de noroc. Acum cum mai pot da ochii cu alți oameni reputația mea e distrusă.
G:Alex liniștește-te și hai sa discutam cu lumea.Totul va fi bine.
A:Dute tu vin și eu în 10 minute
G:Bine te aștept.După ce ies din biroul lui merg la tejghea și Clay mă întreabă.
C:E bine?
N:Chiar atat de mult la afectat?
G:A spus că această pierdere ia stricat reputația.Nu mai apuc sa spun nimica că îl văd pe Alex cum vine in mijlocul cazinoului și spune
A:OAMENI BUNI STIU CA AM PIERDUT DAR ASTA NU O SA MA OPREASCA SA CONTINUI SA JOC.
După ce spune asta vine spre noi ai spune.
A:Bine jucat Nick ești primul om care mă bătut la un joc de pocar.
N:Nu știam că te va afecta așa de mult că ai pierdut.
A:Nu e nimica.
C:Nick noi ar trebui sa plecam e târziu.
A:Bine atunci pa băieți.
C:Pa.Spun și pleacă nu am mai stat nici noi mult ai am închis.
A:Gata programul tau de lucru sa încheiat poți pleca acasă.
G:Nu.Nu plec.
A:De ce?
G:Uite ți-am spus că te ajut cat pot de mult.Se poate vedea pe fata ta că ești obosit așa că dute acasă fac eu curat.
A:Mersi.Mersi că ești așa de bun cu mine.Nimeni nu sa mai comportat așa cum mine decât Karl,Nick,Clay și acum tu.Iti mulțumesc.
G:Nu ai pentru ce acum du-te acasă și odihneștete sa nu te mai văd că dormi pe aici.
A:Bine uite o dublura de la chiei sa închizi sau daca vi mai devreme că mine.
G:Bine seară plăcută.
A:La fel.Spune și îl văd cum pleacă.Am făcut curat și am mers acasă. Mi-a plăcut să lucre la cazino și mai ales mi-a plăcut de acel băiat Clay e frumos.Poate o să îl mai văd.
Alex pov:
Am ajun acasă și l-am văzut pe Karl că state pe canapea și se uită la un film.Ma duc langa el și îmi pun capul în poala lui.
K:Ai venit mai devreme.
A:Da am angajat pe cineva care mi-a zis că face el curat.A zis că sa nu mă mai vadă că dorm la cazino.Si ca se vede pe fata mea că sunt obosit si să mă duc acasă.
K:Pare de treabă.
A:Știu.
K:Vrei să mănânci?
A:Mhm...(da)
K:Hai am făcut pizza.Mă ridic și merg cu Karl in bucătărie.Dupa ce mănânc ii spun lui Karl că mă duc să mă culc și a spus că vine și el imediat
M-am schimbat in pijamale și mă pun in pat.Aud ușa cum se deschide.Era Karl.A venit la mine și mă lo-at în brațe.K:Mi-a fost dor sa dorm cu tine.
A:Și mie.Spun și Karl îmi dă un sărut pe frunte.
A:De acum sar putea da mai mult pe acasă.
Spun și îl iau și eu pe Karl in brațe și adormim așa.
____________________________________Deci sa clarificam ceva in aceasta poveste o să fie doar DNF și Karlnap Karl și Alex sunt doar prieteni foarte buni.
Cred că următorul capitol Vineri
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.
Va pup 💚💙
990 cuvinte
CITEȘTI
Băiatul scund din spatele tejgheli///DNF
RomanceClay este un mare CEO,prietenul lui îl convinge sa meargă la un cazino și acolo își găsește sufletul pereche