Clay pov.Spun mă ridic și ies afara din birou Alex urmanduma.
Când ajungem la tejghea îl văd pe Karl cum stătea și se uita la mine cam urat.
A:Karl nu te mai uita asa urat la Clay. Nu mi-a făcut nimic.
K:Bine.Am mai stat așa ceva timp până Nick zice.
N:Alex hai nu băgăm și noi un joc de poker?
A:Ar fi o ideie buna. Hai.I-am văzut cum sau îndreptat spre o masa și au început să joace. Am rămas doar eu și cu George.
C:George știi de ce se comportă așa ciudat Karl?
G:După cate mi-a zis Alex, Karl e așa de protectiv cu cu Alex pentru că a fost răpit și torturat.
C:Și cicatricea de pe fata are legătură?
G:Din păcate da.
C:Și nu știe cine la răpit?
G:De asta nu mi-a zis nimic.
C:Oh...Bine atunci.Mai stam puțin și îl văd pe Nick cum vine spre noi și spune supărat.
N:Hai sa plecam.
C:De ce? Ai pierdut?
N:Da.
C:Bine hai.Spun și plecăm.
George pov.
După ce Clay și Nick au plecat Alex a venit și mi-a spus.
A:George știu că o să sune ciudat dar simți ceva pentru Clay?
La momentul acela am zis că mor. Da simpt dar nu știu dacă sa ii spun sa nu.G:Alex eu...
A:Zi da sau nu.
G:Da...
A:Știam eu.
G:Te rog sa nu ii spui.
A:Nu o să îi spun stai liniștit vruiam doar să știu.
G:Mersi.Pe la ora 9 seara Karl vine langa noi și spun.
K:Alex mie somn.
A:Mai stai puțin. O să închidem imediat.
K:Pot să mă duc în mașină? O să mă pun pe bancheta din spate și o mă mă odihnesc.
A:Bine.
Spune și îi dă chieile.A:Ce sa faci i-am zis că dacă vine cu mine o să fie obosit.
G:Știu cum se simte.
A:Ești și tu obosit?
G:Puțin.
A:Atunci hai că închidem și te las sa mergi acasă.
G:Nu. O să stau sa facem curat.
A:Nu, sunt șeful tău și îți spun sa mergi acasă.
G:Dar...
A:Nici un dar te duci acasă.
G:Bine.Mai stam maxim 10 minute și închidem. Alex vine la mine si îmi spune.
A:Gata poti sa te duci acasă.
G:Mersi.Spun îmi iau lucrurile îl salut și plec. Trec pe langa mașină lui si il vad pe Karl cum dormea pe bancheta din spate a mașinii.
Când am ajuns acasa m-am schimbat și am mers la culcare.
"Skip de dimineață"
Era sâmbătă și azi nu trebuie să mai merg la munca. Mă ridic din pat și merg la baie. După ce ies mă duc la bucătărie și mănânc ceva. După ce am mâncat am mers pe canapea și m-am uitat la televizor.
Clay pov.
Azi era sâmbătă și cazinoul nu era deschis deci George este acasă. M-am pregătit repede și am plecat unde mi-a zis Alex. Când am ajuns am intrat în bloc și am început să întreb oamenii de acolo dacă știu despre George.
____________________________________
Scuze că acest capitol este scurt dar mă doare capul și nu mă simp in stare să îl fac mai lung.
Sper sa va placa.
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.
Va pup 💚💙
550 cuvinte.
CITEȘTI
Băiatul scund din spatele tejgheli///DNF
RomanceClay este un mare CEO,prietenul lui îl convinge sa meargă la un cazino și acolo își găsește sufletul pereche