Capitolul 4

120 11 4
                                    

   George pov.

   După ce Clay cu Nick au plecat am rămas doar eu cu Alex care mi-a spus.

   A:George astăzi trebuie sa închidem mai devreme.
   G:Ok

   Am mai stat aproximativ o oră jumătate și am închis. Ne-am apucat de făcut curat și Alex a început să mă întrebe diferite chiesti.

   A:Și care e culoarea ta preferata?
   G:Albastru.
   A:Mâncarea preferată?
   G:Sushi,dar de ce mă întrebi?
   A:Doar eram curios.
   G:Bine.

   Nu stiu de ce ma întreabă așa chiesti dar na.

   După ce am terminat de făcut curățenie i-am zis lui Alex.

   G:Alex eu trebuie sa plac.
   N:Hai că te duc eu
   G:Nu,nu vreau sa ajungi târziu acasă din cauza mea.
   N:Insist

   Nu a unm mai spus nimica am ieșit din cazinou și am urcat la el in mașină.

   A:Poți să îmi spui unde stai?
   G:Pe strada *** bloc***.
   A:Bine.

   Când am ajuns m-am dat jos din mașină și i-am zis.

   G:Mulțumesc sa ai o seară plăcută.Noapte buna!
   A:La fel.Noapte buna!

   Am mers la mine in apartament m-am schimbat am mâncat ceva și m-am pus în pat.

   Alex pov.

   După ce l-am dus pe George acasă m-am dus la mine la apartament.Cand am intrat nu am văzut nici o lumina aprinsa. Cred că(')Karl dormea. M-am dus în dormitor și am văzut că dormea. M-am schimbat și m-am pus langa el in pat.

   K:Ai venit.
   A:Da.Am venit mai târziu pentru că l-am dus pe George acasă.
   K:Mâine pot sa vin și eu?
   A:Da.

   Mă lo-at în brațe și a adormit așa.Lam loat și eu la randul meu în brațe și am adormit langa el.

   George pov

   M-am trezit de dimineață și nici nu am vrut să mă scol din pat. Eram așa obosit. Nu am mai plecat așa de devreme. M-am ridicat din pat și m-am dus la baie. M-am schimbat am mâncat și am plecat.

   Când am ajun era ceasul 7 jumătate.Am intrat și am văzut că înăuntru era deja Alex și încă un băiat.

   M-am îndreptat spre ei și i-am zis lui Alex.

   G:Buna Alex. Cine e băiatul?
   A:Buna George el e acel prieten de care ți-am spus ieri că vrea să te cunoască. George el e Karl.
   G:Buna Karl.
   K:Buna George. Vreau sa te întreb ceva.
   G:Ascult.
   K:Ce interes ai pentru Alex. Vrei sa ii faci rău?
   G:C-Ce?

   M-am speriat nu am înțeles ce vruia sa spună.

   A:Karl lasa-l nu o să mai pățesc nimic.
   K:Și daca o sa vrea iar cineva sa îți facă rău?
   G:Stati lămuriți-mă și pe mine ce sa întâmplat.
   A:Karl poți să stai aici?
   K:Nu.
   A:Karl.
   K:Bine.
   A:George hai la mine in birou.
   G:Bine.

   Spun și îl urmăresc până la el in birou. Îmi face semn să mă așez și îmi spune.

   A:Uite George îmi pare rău dacă te-a speriat Karl dar e super atașat de persoanele la care ține.
   G:Și de ce a zis că pot să iti fac rau?
   A:Înainte să deschid acest cazino am fost răpit și torturat. Daca nu acționa Karl nu știu dacă  mai trăiam. De atunci nu prea mai am încredere în oameni.
   G:De ce ai avut încredere în mine? Și cicatricea de pe fate e legate de aceea răpite?
   A:Am avut încredere în tine pentru că am te-am văzut inocent. Și da cicatricea de pe facă e legate de aceea răpite.
  
   După aud cum se deschide ușa zgomotos. Era Karl vine langa Alex îl ia în brațe și îi spune

   K:Alex am crezut că ți-a făcut ceva.
   A:Karl calmează-te George nu o sa îmi facă nimic.
   K:Bine.
   A:Hai trebuie sa deschidem.
K$G:Bine.

   Am mers sa deschidem. M-am dus la tejghea și am stat acolo. Îl vedeam pe Karl cum se ținea nonstop după Alex. Se vede că(') Karl(scuze daca e că cofanie) e foarte grijuliu cu Alex.

   Clay pov.

   Eram la munca și astăzi aveam și liber. Aud ușa cum se deschide și pe ea intră Nick.

   N:Clay vrei sa...
  
   Nu îl las sa termine pentru că știam ce vrea sa spun.

   C:Da,da vin la cazino.
   N:Yey.

   Ieșim din birou și mergem în mașina mea și ne îndreptăm spre cazino. Ajungem acolo și îl văd din nou pe George cum stătea la tejghea. Il iau pe Nick și mergem la tejghea și Nick îl întreabă pe George.

   N:Unde este Alex?
   G:Stai sa vad.
 
   Spune și începe să strige după el.

   G:ALEX TRECI ÎNCOACE.

   Spune și îl văd pe Alex cum vine și după el se ținea un băiat la fel de înalt că George. Vine la ga noi și spune.

   A:Buna băieți.
  C&N:Buna Alex.
   K:Alex cine sunt?
   A:Sunt prieteni mei.
   K:De ce nu mi-ai spus că mai ai prieteni înafara de George?
   A:Pentru că iar te-ai fi panicat.
  
   Spune și îl văd pe acel băiat cu îl ia în brațe pe Alex.

   A:Băieți el e prietenul meu Karl.
   C:Buna.
   N:Salut.
   A:Karl ei sunt prieteni mei Clay și Nick.
   K:Buna.
  
  Mai stam noi puțin de vorbă și îi zic lui Alex.

   C:Alex putem vorbi?
   A:Da.
  
   Spune și se ridică eu procedând la fel. Înainte să plecăm Karl striga din urma noastră.
 
   K:Vin și eu.
   A:Karl stai acolo.
   K:Dar...
   A:Nu o să îmi facă nimic.
   K:Daca nu vi in 5 minute sun la poliție și te dau dispărut.
   A:Da,da.

   Spune și ne îndreptăm spre biroul lui. Am ajuns in birou lui ne-am așezat și i-am spun.

   C:Ce ai aflat?
   A:Am aflat că culoarea lui preferata e albastrul și că mâncarea lui preferata e sushiul.
   C:Perfect.
   A:Pot să îți spun și unde locuiește daca vrei.
   C:Ar fi grozav. Dar de unde știi unde locuiește?
   A:L-am dus aseară cu mașina acasă.
   C:Interesant.
   A:Deci sta pe strada ***bloc***.
   C:Și apartament?
   A:Asta nu știu.
   C:Bune mersi oricum.

   Spun mă ridic și ies afara din birou el urmanduma.
____________________________________
 
   Buna capitol nou.

   Sper sa va placa.

   Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.

   Va pup 💚💙
    1010 cuvinte.

  

Băiatul scund din spatele tejgheli///DNFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum