Știu știu nici nu am terminat celelalte cărți și încep alta.
Sper sa va placa.
____________________________________George pov.
Buna eu sunt George și am 22 de ani.Locuiesc in Florida.Nu am parinti pentru că au murit de când aveam 16 ani.In prezent nu am un loc de muncă și vreau să îmi găsesc.
Este luni dimineață și trebuie să plec în căutare da locuri de munca. M-am trezit și am mers la baie.Dupa ce am ieșit am mers la bucătărie pentru a manca ceva. După am plecat de acasă și am început să merg pe străzile reci ale Floridei.Am mers să caut un loc de muncă dar nu găseam nimica.Am ajun in fata unui cazinou si pe geam era un poster pe care scria "Angajam oameni fără experiență".Am intrat în cazinou și am văzut multa lume. Care mai de care care jucau jocuri de noroc. M-am mai plimbat puțin până un băiat la fel de înalt că mine cu o căciulă pe care scria LAFD,cu o cicatrice care începea de la sprânceană și se termină la gura.
Ceva de genul⬇️
Sa apropiat de mine și mi-a spus.
A:Buna eu sunt Alex(Quackity) și sunt managerul acestui cazino.Ce te aduce pe aici?
G:Pai căutăm un loc de muncă și am văzut acel poster de pe geam.
A:A da.Pai hai în spate sa ii pun niște întrebări.
G:Bine.Spun și încep să îl urmăresc. Intrăm într-o cameră care cred că era biroul lui.
A:Ia un loc,spune și arată spre un fotoliu.
A:Bun sa începem cu începutul.
Cum te numești?
G:George Devison.
A:Cati ani ai?
G:22.
A:Ok atunci e bine.Esti pasionat de aparate de noroc sau băuturi alcoolice?
G:Nu.
A:Și atunci de ce vrei sa lucrez aici?
G:Pentru că în altă parte nu am găsit.
A:Ok pai atunci de mâine poți începe să fi aici la ora 8 de dimineață.
G:Mulțumesc domnule.
A:Nu îmi spune așa spunem direct Alex.
G:Bine.După ce am terminat interviul am plecat acasă.Eram așa fericit că am fost angajat insfarsit.Cand am ajuns acasă am mers in camera mea m-am schimbat și m-am dus sa mă uit la un film. Era deja trecut de ora 9 seara așa că m-am dus sa mă culc.Eram obosit pentru că am mers întruna până mi-am găsit un loc de muncă.
"Skip de dimineață"
Era ora 6 și trebuia să mă pregătesc.Dupa ce am fost gata am încuiat apartamentul și am plecat.Cand am ajuns l-am văzut pe Alex cum stătea pe un scaun cu capul pe masa.Cred că dormea m-am dus langa el și i-am zis în șoaptă.
G:Alex trezește-te.
A:Mmm...Karl lasă-mă să dorm sunt obosit.
G:Alex nu sunt Karl trezește-te.Spun eu și îl văd cum își ridică capul de pe masa și se uită confuz la mine.
A:Unde"casca"sunt?
G:Ești la cazino.
A:Aoleu.Spune și îl văd cum se ridică într-o fracțiune de secundă și se îndreaptă spre mine.
A:George ajutam sa fac curat până nu deschidem te rog.Am vrut să fac aseară și am adormit.
G:Bine hai.
A:Dar stai de ce ai venit așa de devreme e de-abia 6:30.
G:Nu știu.
A:Bine las-o așa hai sa facem curat.Spune și începem să așezăm fiecare lucru la locul lui.Dupa o oră am terminat.Mai era o jumătate de oră până deschidem așa că ne-am așezat la masă.
G:Și de ce mai confundat cu Karl.
A:Pai el e cel mai bun prieten pe care îl am.Mereu e acolo când am nevoie de el.
G:Și nu te-a sunat sau ceva sa te întrebe unde ești?
A:Nu,este obișnuit să nu prea dau pe acasă.
G:Cum adică?
A:Pai cam de o luna încoace nu prea mai dau pe acasă adică stau nonstop la cazino și nu mai ajung acasă dorm aici cu capul pe masa sau pe tejghea.De aia aveam nevoie de ajutor.
G:O sa te ajut cat pot de mult.
A:Bine hai trebuie sa deschidem
G:Ok haiAm spus.Il văd cum se duce sa deschidă și se întoarce spre mine.
A:Tot ce trebuie sa faci tu este sa stai la tejghea și să servești lumea cu ce dorește.
G:Sa înțeles Alex.
A:Bine hai du-te.M-am dus și am așteptat sa vina lumea.Nu a durat mult și au început să vina.M-am descurcat chiar bine.Pe la ora 12 a intrat un tip inbracat într-un costum de culoare neagra.
Ceva de genul⬇️
(Dar fara masca)
Împreună cu un băiat mai scund decât el care era îmbrăcat aproape la fel că el.
Cam așa ⬇️
Au venit spre noi și băiatul cel scund il salutat pe Alex.
____________________________________Bun carte noua sper sa va placa
Următorul capitol miercuri cred.
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.
Va pup 💚💙
803 cuvinte.
CITEȘTI
Băiatul scund din spatele tejgheli///DNF
RomansaClay este un mare CEO,prietenul lui îl convinge sa meargă la un cazino și acolo își găsește sufletul pereche