Clay pov
G:Clay știu că o să mă urăști după ce spun dar îmi e frica de filmele de groaza(horror)
C: George nu trebuie sa îți fie frica sa îmi spui ceva nu o sa te urăsc indiferent de ce este.
G:Mersi ca nu ma judeci cum o fac toti ceilalti.
C:Nu e nimic. Hai sa alegem alt film. Ce film ai vrea sa vedem?
G:Orice inafar de horror.
C:Bine hai sa alegem alt film.
Ne-am mai plimbat putin pana am gasit un film de dragoste. Am mers, am luat niste popcorn si am intrat la film.
In timpul filmului George ma ținut de mana nonstop. Nu am spus nimic pentru ca și mie îmi plăcea.
La un moment dat sa ridicat și a spus ca pleacă la baie.
George pov
Mam ridicat pe la jumătatea filmului și am mers la baie. Ma simțeam rau și am mers sa îmi dau cu niște apa pe fata.
Mam întors și mam așezat lângă Clay.
C: George ești bine? Ești palid la fata.
G: Nu. Ma doare capul și îmi vine sa vărs.
C: Vrei sa te duc acasă?
G: Da, te rog.
Am ieșit în liniste din sala de cinema și am mers la mașină lui Clay.
În drum spre apartament nu a mai spus nimeni nimic.
Când am ajuns în fata blocului am simțit o durere enorma de cap și din punctul acela nu îmi mai amintesc nimic decât ca iam spus lui Clay ca îmi vine sa leșin.
Clay pov
Am inceput sa conduc pana am ajuns în fata blocului lui George. L-am auzit pe George cum îmi spune.
G: Clay simt ca îmi vine sa leșin.
M-am panicat și am început sa conduc spre spital. Am ajuns la spital doctori lau dus într-un salon și au început sa îl controleze.
După o jumătate de ora o asistenta a ieșit din salon și mia spus ca totul este în regula.
L-am luat și am mers cu el la mine în apartament. L-am dus într-un dormitor și l-am lăsat sa doarmă în liniste.
"De dimineata"
M-am trezit și primul lucru pe care l-am făcut a fost sa ma duc la George în dormitor sa vad dacă este bine. Am întrat în dormitor și l-am văzut cum stătea pe marginea patului.
C: George ești bine? De ce nu dormi?
G: Clay ce sa întâmplat aseară? Nu îmi amintesc nimic. Cât este ceasul trebuie sa plec la munca.
C: Hai sa o luăm pe rand, în primul rand aseară ai leșinat și te-am dus la spital și în al doilea rand nu te duci nicăieri asistenta a spus ca trebuie sa te odihnești dacă nu vrei sa leșini iar.
____________________________________
Hei ce faceți?
Iepurix000000000 eu am postat acum e rândul tău.
480 cuvinte știu foarte puțin
CITEȘTI
Băiatul scund din spatele tejgheli///DNF
RomanceClay este un mare CEO,prietenul lui îl convinge sa meargă la un cazino și acolo își găsește sufletul pereche