1.

71 1 0
                                    


      Harmadik fél szemszöge

          Olyan napnak indult,mint bármelyik másik. A friss szülő házaspár ugyan úgy korán kelt, míg az egyikük a reggelit csinálta addig a másik kislányukat ébresztgette. A kis porontyot Kaayanak hívták. Szőke haja és mély vörös szemei voltak. Kinézetre Bakugoura hasonlított nagyon de a személyiségét Kirishimától kapta.  Még csak hat éves volt, álltalánosba is csak most kezdett el járni. A korán kelés is még nehéz volt neki, így apjára álmos szemekkel pillogott majd ásított egyet. Elmosolyodott a szőke férfi rajta majd ölébe véve a kis hercegnőt majd kivitte párjához a konyhába. Kirishima egyből oda is pattant majd egy-egy cuppanós puszit adott mind a kettőnek. A kislány csak kacagott egyet majd ő is adott neki egy kis puszit. 

         A kaja már kész volt gy leültek reggelizni majd elkészülés és indultak is el. Először Kaayat rakták le az iskolába majd ők is elindultak a munkába.  Ám nem gondolták volna, hogy mától kezdve egy jó ideig nem lássák a lányukat.

       Ugyan is az iskolában minden jól ment. Egy ideig. Míg egy gonosztevő meg nem jelent. Megtámadta a gyerekeket, a tanárok a hősöket hívva próbálták megállítani az ellenséget. A gyerekek se maradtak nyugton, mindegyik be volt pánikolva. Az egyik sírt a másik elfutott a harmadik kiabált. Kész káosz alakult ki egy pár pillanat alatt. Nem bírtak a tanárok velük. De úgy nézett ki a pasas csak egy gyermeket akart. A kis szőkét. Red Riot és Dynamight hősök lányát. De erre sajnos nem jöttek rá a tanárok. A férfi egy ügyes mozdulattal a kislány hátához került majd a fejéhez téve a kezét fény áramlott ki. Teljesen elfedte őt is és a kislányt is majd egy nagyobb robbanás után a fény elhalványult de már se híve se hamva nem volt egyikőjüknek sem. A pedagógusok nagyon megijedtek, pánikolva keresték, szólítgatták a lány nevét de semmi. És erre pont berobbantak a hősök. De nem akárkik. Pontosan Red Riot és Dynamight voltak plussz Kaaya egyik keresztapja Chargebolt (Kaminari ha valaki nem tudja). A felnőttekhez mentek mivel nem látták a támadót. A két hölgy dadogva, idegesen izzadt tenyerekkel valahogy kinyögték és elmesélték , hogy mi történt. Bakudou és Kirishma teljesen megmerevedett. Azonnal megrohamozták kérdésekkel a tnárokat, hogy hogy nézett ki a támadó, beszélte ha igen milyen hangja volt. Ők el is mondtak mindent majd a három hős az épület átnézése után azonnal egy gyűlést hívtak össze a többi hőssel. Ugyan is az el rabló leírása alapján volt egy tippük, hogy ki lehetett az. Egy magát Voodoo-nak nevezte. Sokat nem tudtak róla mivel ritkán bukkan fel még is amikor megteszi akkor mindig nagyon durva halál eseteket láthatnak. Ezért volt kicsit eltérő a mostani eset. Nem tudták, hogy mi a szándéka, hogy most elrabolta csak az áldozatát. Sőt az erejéről se sokat tudtak csak ami a nevéből kivehető. Voodoo. Ehhez a névhez több mindent találgattak, hogy milyen pontos erőt takarhat ez a név. 

        De a kislány erejéről már több mindent tudtak. A kis hőspalánta ereje a teleportálás volt. (Igen tudom, hogy a családon belül kéne a szülők ereje öröklődjön de ez most nem igy lesz remélem nem nagy baj)   Ezért is bíztak abban, hogy ha nehezen is de az ijedségtől valahogy beindult a bizonytalan ereje és mielőtt bármi is történhetett volna elteleportált onnan. 

        Ám a két szülő még így is nyugtalan volt és ezt mindenki tudta. Barátaik és volt senseiük is próbálta őket nyugtatni még is aggódásuk egy cseppet sem nyugodott. Még este sem. Fel alá járkáltak azon gondolkodva, hogy miképp tekerjék ki Voodoo-nak a nyakát a kislányuk elrablása miatt. 

.

.

.

       Hello csodás emberek visszatértem egy új sztorival!!!  Remélem eddig mindenkinek tetszik. Holnap hozom a kövi részt lássuk mi is történt hova tünt a kis Kaaya.

    

Vissza a múltbaWhere stories live. Discover now