4.

30 1 0
                                    


  "...Bakugou is visszajött aki a többiek hülye megszólalásait most csak morogva reagálva felvitte a kicsit és lefektette az ágyába ő meg a futonon lefeküve aludt el ahova majd Kirishima is csatlakozott..."

         Reggel fáradtan kelt a két diák. Eléggé nehéz éjszakájuk volt. A kicsi Kaayanak rémálma volt és nehezen tudták megnyugtatni így mikor már valamennyire elállították a kicsi könnyeit magukhoz fektették le de tovább nem nagyon aludtak mivel ismerve már az alvó énjüket tudták, hogy a végén reggelre vagy összenyomják vagy valahol a futon egyik végébe kötne ki a kislány. Így vigyáztak rá tovább az éjjel alatt. 

      Így hát a kislány míg teljesen kivirulva kelt a párocska álmos fejel mentek le. A többiek megijedtek a két fiú fekete karikás arca láttán. Elmagyarázták nekik, hogy mi történt ezután persze Mina visszatessékelte őket a szobába, hogy inkább még aludjanak egy keveset s majd a reggelijüket ők összecsomagolják s majd a suliban megeszik addig a kicsivel ők foglalkoznak. A két fiú mit két zombi valahogy visszamásztak Bakugou szobájába majd még vissza dőltek egy kicsit. 

   Addig a többiek megreggeliztették a csöpséget majd adtak rá ruhát amit a lányok az előző nap vettek neki. Ők is elkészültek majd a két fiút is összekaparták valahogy majd elindultak a suliba. Az ottani idő hamar eltelt mindenkinek így mikor vissza értek a kollégiumba páran a szobájukba mentek tanulni a többiek meg vásárolni. Kaaya a Bakusquaddal volt Sero szobájában ahol tanultak épp a diákok ő meg Kirishima ölében nézte, hogy miket ír a vörös hajú. Már egy jó pár órája csak magyarázták a leckét amit a kislány tiszta halandzsaként fogta fel a füle majd mikor már az unatkozás legborzalmasabb szintjéhez ért megszólalt.

      -Unatkozoom!! Játszunk valamit!!- mondta mire a többiek egymásra néztek és vigyorogva egyetértettek a kislánnyal. Lementek a többiekhez is akik szintén kedvet kaptak a dologhoz. A lányok Kaayaval hercegnőset, fodrászosat, divatbemutatósat játszottak de a fiuk is kivették a részüket Kaminari, Sero, Kirishima, kémeset játszottak vele és mindenki ugyan így kitalált valamit. Egy ember volt aki kicsit furán érezte magát és az Bakugou volt. Kicsit fura volt neki a helyzet igaz ő is beállt egy-egy játékba de neki új volt sosem játszott kisgyerekkel. Még is ahogy látta Kaaya arcát aki imádta a többiekkel való játszást és valami nagyon aranyosan kacagott. Ez volt Bakugou gondolataiban amikor is odament hozzá.

      -Apa te is találj ki valamit! Vagy játszuk azt amit szoktunk!- mosolygott rá. A szőke legugolt a lány elé. Nem igazán tudta mire értette azt a kicsi, hogy amit szoktak. De őszintén nem akarta azt a mosolyt róla letörülni így megszólalt.

    -Miért nem találunk ki valami újat?-kérdezi mire felvillant a kis Kaaya szeme. Bakugou megfogta a kislányt a nyakába rakta majd kiállt az ablakba- Kapaszkodj- mondja mire a kicsi nevetve belekapaszkodott a fiúba. A többiek kicsit félve nézték a jelenetet.

    -Ömm Katsuki ez lehet nem annyira jó ötlet- mondta Kirishima de Bakugou mint aki meg sem hallotta amit mondott egy nagy robbantással felrepült az égre. Mindenki az ablakhoz futva nézték őket. Kis idő múlva a szőke precíz pontossággal visszaszökött az épületbe. Vállán ülő lány csak úgy tapsikolt örömében. 

         -Még egyszer!! Még egyszer!!- kiáltotta mire mindenki elkacagta magát. Még egy pár órát játszodtak ez alatt az idő alatt a kicsit is kifárasztották jól így megetették majd le is fektették őt. Ezután leültek a közös részbe.

     -Vajon milyen lehet a jövő? Mind profi hősök vagyunk?- kérdezi meg egyszer Kaminari.

     -Hahh biztos igen legalábbis én ti nem érdekeltek- válaszolt a maga stílusában Bakugou .

    - Ugyan már biztos mindenki az- mondja Uraraka mire a morgós szőke csak egy "Tch"-t hallatott. 

     -És vajon mi van az ottani énetekkel Kirishima, Bakugou? Biztos halálra aggódják magukat- mondja Tsuyu mire csend lett. Így van tudták jól, hogy vajon miféle érzések lehetnek az ottani két férfiban de még mindig semmi ötletük nem volt, hogy hogyan küldjék vissza a lányt.

.

.

.

   Helloooo csodás emberek. Minden női olvasómnak BOLDOG NŐNAPOT KÍVÁNOK!!!!

      A többiek aggódnak, hogy hogyan juttassák vissza a kis Kaayat de vajon mi történik a jövőben? Red Riot és Dynamight vajon, hogy állnak a lányuk kutatásával?

(amúgy hogy megkülönböztessem a kicsi és a felnőtt Baugout és Kirishimát így a diákok maradnak  saját nevükkel a felnőtteknél meg a hősnevüket fogom használni)

Vissza a múltbaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora