5.

30 1 0
                                    

      Sziasztok ne haragujatok, hogy most írok újra de elkaptam valami nyavaját s kidöltem de itt vagyok. 

    Figyelem rövid rész lesz !!!!    

 "...Így van tudták jól, hogy vajon miféle érzések lehetnek az ottani két férfiban de még mindig semmi ötletük nem volt,hogy hogyan küldjék vissza a lányt..."

          Jól is sejthették a diákok. A jövőben a két szülő aggodalma egyre nagyobb lett az idő elteltével. Kezdték elveszíteni a reményüket, hogy valaha is újra láthassák szeretett kislányukat. Egész Japánt végig járták a legkisebb zugba, faluba is benéztek de semmit sem találtak amivel a nyomára bukkanhattak volna. A többi országba is kiadtak pár hírt, hogy ha találna bárki valamit akkor szóljon. De még így se adták fel. Türelmesen kerestek tovább terveket találtak ki. Persze Deku is besegített nem hagyta volna keresztlányát és persze Dynamightékat cserben.  

      És hát ahogy mondják a türelem rózsát terem találtak egy hőst akinek a jóslás volt a képessége. Egy adott időkorlát alatt nagyon hamar és pontosan meg tudott jósolni bármit. (ezt nézzétek el jobb szupererő nem jutott eszembe akinek valami jobb eszébe jut várom nyugodtan írja le s átalakítom arra)   Így hamar fel is hívták és oda is mentek majd elmondták neki a történteket. A nő miután meghallgatta őket kért egy képet a kislányról és egy dolgot amin a DNS-e van. Leült és a két tárgyal a kezében beindította a képességét. Öt percig ültek mikor egy nagy löketet éreztek a nő meg kikerekedett szemekkel nézett a hősökre, még ő se hitte el amit látott. 

      - A múltban ragadt. Abban az időben amikor ti még első évesek voltatok- Red Riot és Dynamight nem hitt a fülének de hamar rájöttek hogy emiatt nem kapták a nyomát Kaayanak. A lány ereje a teleportálás volt így az adrenalin miatt biztos visszateleportált a múltba. Bár ez nem volt 100% de jobb volt mint a semmi. Így jutottak el a hősnő után a rég nem látott Hatsumehez aki izgatottan fogatta a hírt, hogy időgépet kellene építsen vagy egy olyan szerkezetet ami vissza tudja lökni a két apát a múltba és vissza is hozza.  

       Igaz hogy Red Riot és Dynamight nem nagyon hitték , hogy ez sikerülhet a tervük de a gondolat, hogy a kis Kaayat újra láthassák, ha sikerül erőt adott nekik.

 .

.

.

.

        Na heloooo IGEN ÉLEK xd. Mint ahogy fent is írtam levert a dög így ezért nem volt rész ezért bocsánatot kérek. Rövid rész volt de most csak ennyit tudtam hozni és igérem hogy minél hamarabb hozom a többi részt.


Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Mar 29, 2022 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Vissza a múltbaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt