Herkes kurbanı merak eder. Kimle yaşadı? Neden öldürüldü? Suçu neydi? Vs.
Peki ya hiç sordunuz mu katile ne yaşadın diye? Dinleyin o zaman ey insanlar benim hikayemi de. Masumdum bende...Küçüktüm. Masumdum. Annem evhanımıydı. Babam ise çiftçiydi. Yoksulduk. Aç yatardık her gece. Babam belki bir ekmek getirir diye yolunu gözlerdik hep kardeşim Aslıyla birlikte. Fakat bazen hiç gelmezdi bazende elinde ekmek yerine içkiyle. Çok döverdi beni annemi ve kardeşimi. Hepimiz nefret ederdik o pislik adamdan.
Birgün gene çok içmişti. Eve geldiğinde elinde bir elektirikli testere vardı. Aslıyla çok korkmuştuk. Annem Aslıyı giysi dolabına benide bahçedeki barakaya sakladı. Babam eve girdi. Elektirikli testereyi fırlattı gelir gelmez yere. Anneme bizi sordu annem uyudular dedi. Uyumamıştık aslında kaçacaktık evden. Annem babamı zar zor dayak yiye yiye uyutmayı başardı. Kaçma vakti gelmişti bizim için. Hemen eşyaları toplamaya başladı bahçedeki barakadan izliyordum onların hazırlanışını. Aniden Aslının kolu vazoya çarptı ve babam uyandı. Sinirli bir şekilde yürüdü salona. Kaçmaya çalıştığını anlamış olmalıydı ki elektirikli testereyle ilk önce annemin boynunu kopardı. Dehşet bir şekilde annemin bedeniyle kafası ayrı yerlere ayrıldı. Bunu gören Aslı çığlık atmaya başladı. Babam onunda ilk önce sağ elini kesti sonrada üst ve alt bedeni ikiye ayırdı. Korkudan bayılmışım bir süre sonra.
Konuşamadım 17 yaşıma kadar.
Insan 7 yaşında bu kadar büyük bir şiddete maruz kalınca öyle oluyormuş demek. Babam ben 9 yaşındayken hapishanede kendini astı. O günden itibaren tüm erkeklere kan kusturacağıma yemin ettim. Bu yüzden şuana kadar 643 adet leşim var.
Ben babam yüzünden eşcinsel oldum. Bedenimi irileştirebildiğim kadar irileştirdim. Şuan 25 yaşındayım. 178 boyunda 80 kilo kas yığını oldum. Ee tabi katil olmak zor iş. Temizleyeceğim evrenden bu pislikleri!
Bir de sevgilim var adı Suzan. Oda satanit bi kız. Çok seviyorum kendisini.Tüm leşlerimin teker teker hikayelerine var mısınız?
Bir soru duyuyorum sanki adımı merak ediyorsunuz. Hiç kimseden saklamam merak etmeyin. Adım Arzu.[LILITH-IMAM]