hyunlix |S|

8.2K 166 281
                                    

Request By: (hesap kapanmış..)

seme - felix
uke - hyunjin

!! UYARI !!
•bdsm

"The Box."

Hyunjin koltukta sevgilisinin kucağına uzanmış gününün nasıl geçtiğini anlatıyordu ona.
"...ve sonra da Seungmin ile k-" Fakat çalan kapı zili cümlesini yarıda kesti.

Felix'in kucağından "Ben bakarımm!" diyerek resmen fırladı. Hyunjin'in ılık vücudu kollarının arasından sıyrılıp kapıya doğru gidince Felix bu tatlı an bölündüğü için dudaklarını büzdü.

Kapının açılıp kapanma sesini duyduktan sonra merakla Hyunjin'e seslendi.
"Kim gelmiş?"

Bir süre Hyunjin'den cevap gelmedi. Daha sonra sarışın gencin zarif vücudu salon kapısının önünde belirdi. Ellerinde orta boylu bir kutu tutuyordu.

"Uhh h-hiç.." Yaşça büyük olan utanarak bir şeyler geveledi.
Felix ise koltuktan kalkıp kapıya, Hyunjin'e, doğru yürüdü.

"Bu kutu da nereden geldi böyle? Bir şey sipariş ettiğimizi hatırlamıyorum." Felix kutuyu Hyunjin'in elinden çekip alacaktı ki uzun saçlı olan ellerini daha da sıkı sardı kutuya.
"Sevgilim önemli bir şey değildir. S-sonra bakarız olur m-" Sözü bu sefer kapı zili değil Felix tarafından kesilmişti.

"Şşh merak ettim bakalım hadi." Kutuyu elinden çekip tekrar koltuğa doğru yürümeye başladı. Hyunjin ise başını öne eğip yüzünü saklamaya çalışarak Felix'in yanına oturdu.

Felix içten içe Hyunjin'in bu denli utanmasına anlam verememişti. Kutunun içinde ne vardı da açmamak için bu kadar direniyordu?

"Pekâlâ, bakalım ne varmış.." kutuyu açtığı gibi çeşit çeşit seks oyuncağı ve bdsm eşyaları çıktı karşısına.

Hyunjin arkasına yaslanıp dizlerini kendisine çekti ve başını dizerine gömüp kendi kendine "Sikir ya.." diye fısıldadı.

Felix'in cidden ağzı açık kalmıştı. Bunları kendisi sipariş etmemişti, bir başkası da durup dururken onlara seks oyuncağı göndermeyeceğine göre... Bunları Hyunjin mi sipariş etmişti?

Felix sırıtarak Hyunjin'e döndüğünde genç başını kaldırıp kendini savumaya çalıştı.
"B-bak sana da gösterecektim zaten ama- yani ben- bu- Ahh bu çok utanç verici!" Tabiki utancına yenik düşüp konuşamamış ve tekrar elleriyle yüzünü gizlemişti.

"Bakalım yeni oyuncaklarınla oynarken de böyle şirin şirin utanacak mısın." Felix bir elinde kutuyu tutarken diğer eliyle de Hyunjin'in bileğini kavrayıp onu birlikte paylaştıkları yatak odasına doğru sürüklemeye başladı.

Odaya girer girmez Hyunjin'i yatağa 'atıp' kutuyu yatağın kenarına koydu.
İçini karıştırıp sırayla eline tüylü bir kelepçe, kedi kulakları, daha sonra da göz bandı ve bir kırbaç çıkarıp yatağa yerleştirdi. Hyunjin bunların hepsini alırken yaşanacakları hiç hayal etmemişti. Şimdi ne olacaktı? Daha önce elbette sevişmişlerdi. Fakat bdsm ikisi için de bir ilk olacaktı.

Felix kutuyu yataktan indirip Hyunjin'e yaklaştı. Dizini, oturmuş ve tedirgin bir şekilde olacakları bekleyen gencin backlarının arasına doğru itip penisine bastırdı. Hyunjin aldığı zevkle inleyerek başını öne eğdi ve kızaran yüzünü gizledi.

"Hmm biraz sakin ol~ Bu ilk sevişmemiz değil Hyunnie. Güzel vücudunu daha önce çok kez gördüm zaten. Ne diye böyle utanıyorsun?" Felix'in sesi kulağa çok davetkar ama bir o kadar da kışkırtıcı geliyordu. Hyunjin sertleştiğini hissetti. Bu kadar dayanması bile şaşırtıcıydı.

stray kids one-shotsWhere stories live. Discover now