top: chan
bottom: felix!!!!!UYARI!!!!!
-katliam
-kan"Red Looks Good On You"
Felix, 18 yaşında profesyonel bir kiralık katildi. Tek amacı para elde etmekti. Ona kalırsa başkalarının canının pek de değeri yoktu...
"Pekala Lee Felix. Kurbanın Chris Bang. Yirmi yaşında ve Seul Sanat Üniversitesi'nde okuyor." Felix'i 'kiralayan' kişi yeni kurbanı hakkında bilgi verirken sarışın genç baygın gözlerle onu dinliyordu sadece.
"Onu neden öldüreceğini sormayacak mısın?" Tüm açıklamasından sonra gencin umursamaz tavırları karşısında ona bir soru yöneltmişti.
"Mh.. Pek umrumda değil ama madem çok istiyorsun anlat o halde." Oturduğu koltukta geri yaslanıp karşısındaki adamı dinlemeye başladı.
"Babası... Babası biricik ve suçsuz kızımı sadece benim canımı yakmak için katletti. Şimdi aynı hissi biricik oğlunda hissetmesini ve beni anlamasını istiyorum." Adam sinirle ellerini masaya vurdu ve yere baktı. Felix hala umursamdan onun sinirli tavırlarını izliyordu.
"Pekala istediğiniz kadar sinirlenebilirsiniz. Kızınız Ryujin'in ölümü beni ilgilendirmez. Bu işin sonunda paramı alacaksam ben varım Bay Shin." Felix gitmek için ayaklandı.
"Dur. Bir bardak kahve almaz mıydın?" Adam Felix'in kişiliğinden etkilenmişti. Soğukkanlı ve çıkarcı. Ona kalırsa kendi canından başka hiçbir canın değeri yoktu.
"İstemez. İyi günler patron.." Felix gülümseyip odadan çıktı.
//Felix'in evinde//
"Pekala... Chris Bang... Bir bakalım. Aha! İşte buldum. Fena çocuk değilmişsin.. Yazık olacak." Seul Sanat Üniversitesi'nin internet sayfasından kurbanı hakkında bilgi araştırıyordu. Öğrenci profiline tıkladı ve gerekli olan bilgileri not ettikten sonra bilgisayarını kapattı.
"Yarın Cumartesi. Gidip okula kayıt yaptırsam iyi olacak..."
//Üç gün sonra//
Felix, yeni üniversitesinin önünde durdu. Kişiliğini yumuşak göstermek için pembe, bilek kısımlarında pati desenleri olan bir süveter, beyaz yırtık kot ve beyaz tüylü bir bere takmıştı.
Okulun bahçesine girdi ve etrafına bakındı. Derin bir nefes verip etrafı dolaşmaya başladı. Bir süre sonra sıkılıp yere bakarak yürümeye devam etti. Fakat kafasını birine çarpıp aniden geri çekildi.
"Ah üzgünüm iyi misin!?" Karşısında ona endişeyle bakan yavru köpeğe benzeyen bir çocuk vardı.
"İyiyim endişelenme. Üzgünüm önüme bakmadan yürüyordum..."
"Sorun değil! Şey.. Yanlış anlama ama seni daha önce burda hiç görmemiştim. Adın ne?" Köpek görünümlü genç utanarak sordu."Oh ben Felix! Lee Felix. Avustralya'dan gelen transfer öğrencisiyim.." Bir elini ensesine götürdü, diğerini ise el sıkışmak için karşısındaki gence.
"Memnun oldum Felix. Ben de Seungmin. Kim Seungmin." Seungmin gencin soğuk ellerini sıktı.
"Madem yenisin seni arkadaşlarımla tanıştırayım o zaman!" Seungmin hala tuttuğu eli çekecekken Felix onu durdurdu."Benim- Şey... Benim işim var biraz." Felix içinden geçirdi,
Ah beni rahat bıraksana sadece çarpışıverdik hepsi bu! Aptal arkadaşlarına ihtiyacım yok..
"Ah be.. Chris Hyung'un dersi yok henüz. Sana okulu gezdirirdi." Sarışın genç duyduğu isimle sırıttı.
"Oh pekala o zaman. Ben de zaten okulu gezmek istiyordum!"
"Süper! Gel o zaman gidip Hyungları bulalım~!" Seungmin çok hiperaktifti. Felix onu görür görmez bunu farkedebilmişti.
YOU ARE READING
stray kids one-shots
Fanficstray kids bxb one-shot kitabı (istekler açık!!) !! DİKKAT !! smut lgbtq+ küfür angst vb. içerebilir eğer rahatsız olacaksanız hiç okumayın.. (+ genelde bölümleri kontrol etmeden atıyorum yazım hataları olabilir) genel olarak smut ve fluff olacak is...