top: Changbin
bottom: Felix"Spin that bottle!!"
"Hadi ama Lix! Bir kerecik oynayıver.. Üstelik Changbin de orada olacak~" Felix'in kuzeni Chan onu kolundan sürükleyerek partinin yapıldığı asıl odaya sürükledi.
O gün Yeonjun'un doğum günüydü ve ailesi evinde bir parti vermesine izin vermişti. Yeonjun ise bu fırsatı kullanarak tüm okulu davet ettiği bir doğum günü partisi vermeye karar verdi.
"Sadece bu seferlik Channie.. Sadece sen istiyorsun diye katılacağım."
"Tabii kesinlikle Changbin de orada olacak dedim diye değil." Chan gülümseyip yürümeye devam etti. Felix ise göz devirip Chan'ı takip etti ve birlikte geniş salona geçtiler. Herkes burada değildi, sadece 10-11 kişi büyük masanın etrafına dizilmiş, oyunun başlamasını beklerken bir yandan da sohbet ediyorlardı. Felix yüzünü ekşitip etrafına bakındı. Tanıdık yüzleri görmesiyle yüzündeki rahatsız ifade kaybolmuştu.
"Hey Felix! Hayret sen de mi şişe çevirmece oynayacaksın? Böyle şeylerden hoşlanmadığını sanıyordum." Jeongin, Felix'in sıra arkadaşı ve aynı zamanda da en yakın arkadaşı, oturduğu yerden kalkıp süzülürcesine sarışın genç ve kuzeninin yanına geldi.
"Hoşlanmıyorum zaten. Chan beni zorlayıp duruyordu ben de bu seferlik kıramadım onu." Kollarını göğüsünde dolayıp hafifçe yukarıya yani Chan'a baktı.
"İsteseydin gelmeyebilirdin. Tabii Changbin de oynaya-" Felix minik elleriyle Chan'ın ağzını kapatıp ona öldürücü bakışlar attı. Jeongin atışan ikiliyi izledi ve kıkırdadı. Sonra ise oyunun başlayacağını hatırlayıp söylendi.
"Sonra edin kavganızı. Oyun şimdi başlayacak!" Az önce kalktığı sandalyede şimdi Seungmin'in olduğunu görünce sinirli adımlarla ona yürüyüp eski yerinde oturan gence sataşmaya, dudaklarını büzüp yerinden kalkmasını söylemeye başladı. Felix sadece ağzından bir 'ha?' Çıkarıp kafası karışmış bir şekilde kuzenine baktı.
"Neden şaşırıyorsun? Her zamanki Jeong işte..." Chan omuz silkip boş olan bir yere oturdu ve yanındaki boş sandalyeyi de Felix'e bakarak 'buraya gel' anlamında patpatladı. Felix ise ısrar etmeden bıkkın bir nefes verdi ve büyüğünün yanına ilerledi.
Oyunun başlayacağını duyan ve oynamak isteyen kişiler de masanın etrafına dizildiğinde Yeonjun şişeyi ortaya koydu ve oyunu bilmeyenin olup olmadığını sordu. Felix ise çekinerek "B-ben.. Hayatımda hiç şişe çevirmece oynamadım." Yanakları kızarmıştı. Oyunu bilmediğinden değil, insanların bu durum hakkında düşünebileceği şeylerden utanmıştı. On dokuz yaşına kadar hiç şişe çevirmece oynamamış biriydi o bu yüzden insanların garipsemesinden çekinmişti.
"Aww sorun değil Lix zaten basit bir şey. İki kez şişe çeviriliyor ve şişenin ucunun gösterdiği iki kişi de odada baş başa 10 dakika geçiriyor. Artık içeride ne yapacakları onlara kalmış." Yeonjun son cümlesini sırıtarak söyledi. Felix anladığını belirtip başını aşağı yukarı salladı. Bu sırada bir kız şişeyi almış ve çoktan çevirmişti bile. Şişenin ucu Wendy adlı kıza gelince kız gözlerini kısıp dudaklarını büzdü. Sonrasında ise şişeyi alıp hızlıca masanın üstünde çevirdi. Şişe yavaşladıkça Wendy daha çok geriliyordu. Şişe tam Changbin ve Sooyoung'un olduğu yere geldiğinde Felix Changbin'in çıkmamasını diledi ve dudağını ısırdı. Fakat gerilmesi çok uzun sürmedi çünkü şişenin ucu gayet belli bir şekilde Sooyoung'u gösteriyordu. Felix derin bir nefes verdi. Yanında oturan ve bunu fark eden Chan ise kıkırdayıp önüne döndü.
Birkaç tur daha oynadıkça masadaki kişiler bir eksiliyor bir de odadan saçları dağılmış, makyajı bozulmuş, vücudunda izler olan kişilerin sürelerinin dolup masaya geri dönmeleriyle tekrar çoğalıyorlardı. Taeyeong şişeyi çevirdi. Felix şişenin ucunu gözleriyle takip ediyordu. Şişenin ucunu takip eden gözler ince cam parçasının ona dönmesiyle kocaman açıldı. Felix odaya gidenlerden biri olacaktı. Endişeyle yanında oturan kuzenine baktı. Chan 'yapacak bir şey yok' anlamında kaşlarını çattı ve umutsuzce omuz silkti. Felix ise ya şimdi ya hiç diyerek şişeye uzandı ve hızlıca çevirdi. Şişe döndü, döndü, döndü... Yavaşlamaya başladığında Felix'in kalbine inecekti çünkü şişenin ucu Changbin'e doğru dönüyordu. Fakat biraz daha döndükten sonra şişenin ucu Changbin'in sol tarafındaki boş yere gelmişti.
YOU ARE READING
stray kids one-shots
Fanficstray kids bxb one-shot kitabı (istekler açık!!) !! DİKKAT !! smut lgbtq+ küfür angst vb. içerebilir eğer rahatsız olacaksanız hiç okumayın.. (+ genelde bölümleri kontrol etmeden atıyorum yazım hataları olabilir) genel olarak smut ve fluff olacak is...