2.

86 1 0
                                    

Jmenuji se Bella Druchnová a je mi 13 let. Bydlím na Kassoru. Je to velký dům poblíž Lowestoftu v anglii. Má matka se jmenovala Jenny Druchnová, otec Will Druchn a sestra Amy Druchnová. Všichni před 5 lety záhadně zmizely a nikdo je nenašel. Od té doby je mou opatrovnicí slečna Batoanová se svým hadem Heggim.
Slečna Batoanová je vysoká štíhlá žena ve středním věku. Má kraťoulinké blond vlasy, sčesané na patku. Je silně nalíčená tmavou barvou, a nosí barevné šaty.
,,Buch, buch, buch", ozvala se rána z přízemí od hlavního vchodu.
Byla hluboká noc, ale přesto sem sešla z podkroví až dolů, abych zjistila kdo to je.
,, Je doma ? ".
,,Ano, spí v podkroví ve svém pokoji, chcete ji vidět ?".
,,Ne, necháme to až na ráno".

************************************
Ráno :

Ráno jsem jako obvykle vstala a přišla dolů. K mému údivu zde už byla slečna Batoanová a s ní neznámý muž, který přišel v noci.
,,Dobré ráno", pozdravila slečna Batoanová, ,, Toto je pan Gregorio Wriston".
,,Ahoj Bello", pozdravil mě, ,, Jsem Gregorio", představil se a podal mi ruku na znamení přátelství.
,,Pan Gregorio by si s tebou chtěl promluvit o tvých rodičí", prohodila slečna Batoanová, po obličeji jí přelétlo něco jako dlouho nacvičovaný úsměv.
,,O svých rodičích nechci s nikým mluvit", odpověděla jsem s velkou dávkou ironie.
,,A mohl by nás pan Gregorio alespoň pozvat do Londýna?", snažila se být dále milá slečna Batoanová.
,,To bychom možná mohli přijmout", odpověděla jsem s klidem, a upřeně se zadívala do Gregoriových očí.
Byly tmavě modré, až černé, a velké jako cvrnkací kuličky. Hořel v nich zvláštní plamínek, který jako by říkal, že ne všichni lidé jsou zlí, ale taky ne všichni jsou hodní.

Jen kapka VodyKde žijí příběhy. Začni objevovat