4.

15 0 0
                                    

,, Jak je možné že jsi se proměnil v myš a zase zpátky ?" udiveně jsem se zajímala o to co jsem před chvílí viděla. Byla to halucinace, nebo ten člověk má opravdu nadpřirozené schopnosti ?
,, Nevím, s touto schopností jsem se už narodil. Mám asi smůlu ", odpověděl, a zadíval se na své ruce opřené o kolena.
,, Proč smůlu, řekla bych spíš štěstí " usmála jsem se, a podívala se na jeho mladou tvář. Nemohlo mu být víc než mě. Měl krásné hnědé delší vlasy, které mu spadaly přes nádherně tajemné modré oči.
,,Smůlu, protože kvůli té schopnosti mě pronásleduje spousta států na této zemi a spousta království ve vzdáleném světě", pokračoval ,, a taky kvůli ní nespím jako obyčejní lidé, ale spím "bdělím spánkem", ve kterém spím jen napůl ", dokončil svůj proslov, který mě naprosto pomátl.
,, O jaké zemi s královstvími jsi to mluvil ", zeptala jsem se a nechala otázku chvilku viset ve vzduchu.
,,No... to je těžký, málo kdo o tom místě ví ale ve Francii v městečku Rousillon u kostela je keř, který je jen iluze. Když tam vstoupíš, nevystoupíš na druhé straně, ale v království Acenfir, na východním pobřeží Oceánu. Na této planetě se občas objeví někteří lidé jako já, ale jejich hodně málo." Zadíval se na mě, jako by zjišťoval, jestli jsem ho pochopila.
,,Někdy jsem si představovala, že existuje fantasy svět ale to bylo jen v mé hlavě."
Možná že jsi taky taková jako já. Zdálo se ti někdy, že k tobě mluví zvířata ?" řekl mladík.
No... když mi bylo sedm, přišlo mi, že ke mě mluvil králík. Řekla jsem to kamarádce, ale ta se mi vysmála s názorem, že zvířata nemluví. A od té doby se mi to stalo ještě párkrát s jinými zvířaty, ale hned jsem ten pocit zapudila. Moji rodiče... mi řekli, že je to v pořádku, že se to občas stává," odpověděla jsem a sama sobě se podivila, že jsem mu řekla sice jen necelou větu, ale o mích rodičích.
,,Kdo jsou tvoji rodiče ?" zeptal se mě.
,,Byli.... zmizeli před šesti lety i s mojí sestrou Amy. Můj táta se jmenoval Will a moje mamka Jenny. Všichni už přestali věřit, že je ještě někdy někdo uvidí, ale já vím, že se s nimi ještě někdy potkám. Byli užasný. Táta byl ředitel zoo a mamka byla zvěrolékařka. Amy studovala vysokou v Paříži. Obor... '' na chvíli jsem se zamyslela, ,,nevzpomínám si. Ptala jsem se, ale... vždycky začali mluvit o něčem jiném.'' Lekla jsem se. Ještě nikomu jsem neřekla o mých rodičích tolik jako ... ,, Jak se vlastně jmenuješ a odkud jsi ?"
____________________________________

Moc se vám omlouvám, že dlouho nic nevyšlo, ale nejdřív nebyl čas, pak jsem si z mobilu odinstalovala wattpad, ale teď už ho zase mám a budu se snažit pokračovat v psaní.
- meginqa

Jen kapka VodyKde žijí příběhy. Začni objevovat