Tot ce-mi aduc aminte a fost ca am avut o copilarie cam ciudata cum as zice eu dar si plina de iubire..... Dar iubirea mea a incercat sa fie ascunsa o vreme, dar pana la urma am dezvaluito....
Mama: Sara ? Sara ?! Scumpo unde esti ?! Mama mea abea se trezise, saraca, la cat era ea de batrana abea se mai tinea pe picioare.......
Eu: Mama ? Off de ce te-ai ridicat din pat ? *botic de catel*
Mama: *rade* De ce nu m-as ridica ? *spune cu un zambet pe buze *
Eu: Pai as fi vrut sa servesti micul dejun la pat... Nu pot suporta cum te chinui sa mergi dintr-o camera in alta....
Mama: Draga mea, tu mereu ma ajuti cu orice... Faci curatenie, mancare, mergi la cumparaturi, la 12 ani eu, nu stiam sa fac un ou.. Ma impresionezi foarte mult.....
Mereu cand vedeam cum zambeste cu atata pofta inima mea era plina de fericire...
Mama: Si cand vad ca te poti descurca atat de mult singura am decis sa-ti fac o surpriza *fata zambareata fooooaaaarte zambareata*
Eu : Ce surpriza ?
Mama : Ti-am luat un apartament doar pentru tine!!!!
Eu: CEEEEE ?!?!
Mama: Cum adica "ce" ? Credeam ca o sa-ti placa....
Eu : Dar de ce ?
Mama: Pai scumpo nu poti sa ai tot timpul grija de mine, si o sa ai un apartament mult mai bun decat cocina asta.. *zambeste* Oricum o sa stai in acelasi bloc cu mine la un etaj mai sus.
Sincer prima oara m-am speriat....Dar cand am auzit ca stam in acelasi bloc la un etaj mai sus m-am linistit.
Eu: aaaa *in gandul meu* "NU cred ca va fii asa rau ......
Eu: Dar nu trebuie renovat ?
Mama: dar e deja renovat. Ar trebuii sa-ti pregatesti bagajele!*zambareata*
Eu: Ok.....
A durat ceva timp pana mi-am pregatit bagajele....Si nu-l puteam uita pe ursuletul meu de plus Freddy ^^ Stiu ca eram destul de mare dar ma ajuta sa adorm...... Si dupa, am urcat scarile, mama a deschis usa la apartament. Era foarte frumos, un living cu o canapea frumoasa, o masuta si un televizor iar langa usa era direct bucataria....Aveam un dormitor cu un pat mare si un geam imens si un calculator.
Mama: Iti place ? *zambareata*
Eu: Sa-mi placa ?! Il ador !!!! Dar mama.... Te vei descurca fara mine ? *botic de catel *
Mama: Hei as fi eu batrana dar inca pot sa fac putina treaba!!!
Increzatoare ca intotdeauna!
!
Mama: bine atunci acum te las sa te acomodezi.... Paa scumpo!!
Eu: pa mama !! si am inchis usa.... Apartamentul era tare frumos si am decis sa-l pun pe Freddy pe pat. Si dupa care a inceput o furtuna. Ploua si batea atat de tare vantul ca nici nu puteai sta !!! Am tras o privire spre geam si ochii mei au vazut un om care parca avea urechi de .......................................iepure, care incerca sa se apare de ploaie sub un copac.
Heeei multumesc ca mi-ati citit primul capitol !!!! In capitolul urmator o sa apare si Mister.Springtrap ;) !! Va PUUP!!!
CITEȘTI
Eu si iepurasul meu (five night at freddys 3 anime)
RomansaSalut ma numesc Sara sunt o fetita de 12 ani. Care.. hai sa zicem ca nu si-a cunoscut parintii vreodata...Am fost crescuta de o femeie in varsta care mereu am considerato mama mea, dar n-a fost...Ea a avut grija de mine de cand eram inca un sugar s...