Nou capitol lume !! Capitolul 16 Atentiune! ACESTA ESTE ULTIMUL CAPITOL !! Dar nu va faceti griji ! Va aparea si Volumul II !! Adica vor aparea alte personaje (toy bonnie, toy chica, toy freddy, etc.. nu m-ai fac spoilere :)) ) !!! P.S : Acest capitol va fii trist...
Din nou in cabina era o tacere deplina... Dar se auzise un raset psihopat.... Toti am tresarit. Si dupa auzindu-se o voce in fond.
???: CREDE-TI CA PUTETI SCAPA DE MINE ?! *rade* V-AM UCIS O DATA ! VA UCID SI A DOUA OARA!! *rade din nou*
Eu: c.c.e a fost asta ?!...............
Goldy&Freddy&Bonny&Chica&Foxy: Vincent !
Goldy: Tu stai aici ! Noi mergem sa ne ocupam de el ! *se da jos de pe birou*
Eu: D....d.ar...
Bonny: E in regula capsunica! O sa fim bine !
Freddy: Exact ! *ma lasa jos*
Eu: V...va rog.... aveti grija !..................
Toti imi zambesc dupa Bonny si Chica inchid usile si dupa dispar toti... Am incercat sa ma uit la camere dar toate erau inchise inafara de una..... aratandu-i pe Bonny, Chica, Foxy, Freddy si Goldy stand fata in fata cu o persoana imbracata in niste haine mov cu un cutit in mana. Persoana aia isi indreapta cutitul catre Chica dupa aruncandu-l spre ea si camera se inchide. Dupa auzindu-se un strigat infiorator.
Eu: C.....c...hic...a ?...................... *am inceput sa tremur si scapand aceea tableta jos*
Vroi-am sa deschid usile.. Sa ma duc sa-i ajut dar imi era frica, intr-un colt al cabinei era o ranga... Mi-am luat inima in dinti, luand ranga si deschizand usa, mergeam pe hol incet uitandu-ma peste tot si tremurand. Cand am ajund in sala de mese m-a trecut un fior pe sina spnarii vazandu-i pe toti la pamant plini de sange si fara suflare. L-am vazut doar pe Goldy tremurand putin si dupa uitandu-se la mine. Am alegat spre el si dupa m-am asezat langa el.
Eu: G....G..OLDY ?!.......N..NU.. !!! TE R..R.OG RIDICATE !!!.......
Era murdar de sange avand in unele parti ale corpului niste taieturi adangi si abea m-ai vorbea. Mi-e incepand sa-mi curga niste lacrimi.....
Goldy: S.s......aa...ra... trebuie......sa....f...ugi!.............ple..a....c.a.............
Eu: NU !! NU VA LAS AICI !!! TE ROG RIDICATE !! GOLDY !!.........................
Au inceput sa-mi curga niste lacrimi implorandu-l pe Goldy sa se ridice dar dupa nu i-am m-ai auzit niciun cuvant... Dupa se auzi un chicot in spaele meu..
???: Surioara....esti asa draguta.....dar sa stii ca am plictisesti....vrei sa li te alaturi lor ? *rade*
Ma ridic intorcandu-ma rapid si tinand ranga strans..
Eu: T.....tu ?....Esti fratele....meu !?!.......................
Vincent: Abea acum ai aflat ?...................surioara ? *inepe sa se apropie de mine*
Eu: D..D.D.E CE AI FACUT ASTA ?!?! ESTI UN MONSTRU !! NU ESTI FRATELE MEU !!! STAI............NU TE APROPIA DE MINE !!
Vincent: Sa stii ca m-am saturat de aceste insulte *ofteaza* Si ce ai patit ? Ti-e frica de mine ? *se apropie in continuare*
Eu: Mori...............mori.....mori...mori mori MORI MORI !!!!
Fug spre el incercand sa-l lovesc cu ranga in cap dar acesta o prinde si dupa isi infinge cutitul in ochiul meu stang, venindu-mi o durere ingrozitoare si tipand. Acesta incepand sa rada si dupa scoandu-si cutitul din ochiul meu......pe mine facandu-ma sa cad la pamant.... Dupa isi pune cutitul verful cutitului peste pieptul meu.
Vincent: Mi-a facut placere sa te vad surioara. Pacat..........................pacat ca nu o sa ne m-ai vedem....
Mi-am inchis ochiul................aici era sfarsitul meu........ ma gandeam la mama...la Spring.......si la toti ce-i care i-am intalnit... Acesta isi ridica cutitul in aer pregatit sa mi-l infinge in inima dar cand mi-am deschis din nou ochiul care mi-a mai ramas l-am vazut pe Spring cum i-a ars un pumn lui Vincet, acesta cazandpe jos si scapand cutitul.
Spring: NENOROCITULE !!!!!!
Acesta il i-a de guler si ii arde un alt pumn dupa trandindu-l de perete. Se intoarce la mine si dupa landu-ma in brate...
Spring: S..a...ara ?
M-am bucurat atat de tare vazandul...
Eu: H....h.ei....Spr...ing......
Spring: O sa fii bine !! O sa fie totul bine-
Vocea lui fu acoperita de niste sunete de sirena, vazandu-se la geamuri niste lumini rosii si albastre..... Am lesinat.......
M-am trezit pe un pat de spital si la ochi fiind bandajata, aveam o durere ingrozitoare... Iar la pat statea mama mea.
Mama: Sara ?
Eu: Mama ?............
Mama: Oh.. scumpa mea te-ai trezit !!! *ma i-a in brate plangand*
Eu: C..c.e s-a intamplat .............?
Mama: Politia te-a gasit lesinata singura intr-o piterie cu ochiul ranit ! Au chemat ambulanta si dupa m-au contactat pe mine si am venit cat de repede am putut la spital...
Eu: Numa-i eu.........................? Erau si alti !! M-ai erau si alte persoane ranite !! Spring.......UNDE E SPRING ?!
Mama: Draga mea, politia nu a m-ai gasit pe nimeni...
Eu: ..................
Mama: Of... scumpa mea... *ma i-a in brate*
Eu: Mama...?..........
Mama: Da, draga mea ?
Eu: De ce nu mi-ai spus ca am un frate ?..............
Mama a ramas fara glas.... dupa uitandu-se in alta parte...
Eu: RASPUNDE-MI !!!!
Mama: S.s...ara.....tu..esti............
Eu: Ce ?! Ce sunt ?!
Mama: Adoptata...................
Eu: Po....f...tim ?...............
Mama: Vroi-am sa-ti spun acest lucru cand ai fi fost mai mare dar.........
O asistenta intra in camera.
Asistenta: Doamna... pacienta poate pleca acasa..
Mama: Am inteles.. *se ridica si upa imi i-a bagajele* Haide scumpa mea *ma i-a de mana ajutandu-ma sa ma ridic*
Asistenta: Imi pare rau ca vederea ficei dumneavoastra nu mai este la fel de buna... dar sa speram ca se va obisnui....
Fica ?.............. nici nu-mi stiu mama...... cum sa sèpui ca sunt fica cuiva....? Tot drumul am pastrat tacerea....cand am ajuns in bloc am rugato pe mama mea sa ma lase sa ma duc in apartament sa vad daca SpringTrap este.....ea mi-a dat voie.... Am urcat repede si am deschis usa....dar apartamentu era gol....Nu era nimeni.... Spring.......................nu m-ai era...
Sfarsit
CITEȘTI
Eu si iepurasul meu (five night at freddys 3 anime)
רומנטיקהSalut ma numesc Sara sunt o fetita de 12 ani. Care.. hai sa zicem ca nu si-a cunoscut parintii vreodata...Am fost crescuta de o femeie in varsta care mereu am considerato mama mea, dar n-a fost...Ea a avut grija de mine de cand eram inca un sugar s...