Nou capitol bla bla bla chestii , lectura placuta !!!
Ma intreb de ce Chica a inceput sa devina stresata si speriata cand am vorbit despre catacombe.......Dar oricum chiar vroiam sa stiu care era treaba.....Si era o mica problema........Chica era singura cu care puteam conversa, adica cu ea nu puteam avea nicio tentativa de viol................Dar cu ceilalti da........Prima incercare a fost cu Bunny.......
Am iesit din cabina si m-am indreptat spre sala si l-am vazut pe Bunny, care statea pe scena si suna la o chitara rosie.
Eu: Ammmmm.................. Bunny?
Bunny: *a incetat sa mai sune la chitara si si-a indreptat privirea spre mine* CE faci capsunica ? *zambeste*
Eu: Ai putea sa nu-mi mai spui capsunica ? E enervant!!!
Bunny: Pentru asta ai venit? *zambeste*
Eu: Defapt nu... As vrea sa te intreb ceva....... Stii ceva despre acele catacombe din BackStage ?
Lui Bunny I s-a sters zambetul de pe fata,dupa m-a intrebat:
Bunny: Eu am fost prima persoana care a primit intrebarea asta de la tine?
Eu: Pai.... Nu........... am intrebato si pe Chica dar a inceput sa se comporte ciudat si dupa a fugit.
Bunny: Atunci si eu voi face asta. * se ridica*
Nu mai apuc sa spun nimic....si totusi ma gandeam, de ce Bunny si Chica se comportau asa? Nici nu mai vroiam sa-l intreb pe Freddy.....caci sunt sigura ca ar fii avut acelasi comportament..... asa ca m-am decis sa-l caut pe tipul acela care m-a scos din catacombe si care avea aceei ochi goi si negri care imi strapungeau sufletul..... M-am indreptat spre BackStage si dupa am deschis usa inghitind in sec. L-am vazut pe acel tip stand intr-un colt uitanduse la trapa. M-am indreptat spre el incet. Dar dupa si-a indreptat privirea catre mine si apoi nervos s-a ridicat.
???: Iara-si tu ?! Parca ti-am spus sa nu mai vii pe aici !!!!!
Eu: Da...... Mi-ati mai spus dar..... de cand am cazut acolo nu imi mai pot lua gandul...........
???: Sa stii ca curiosi mor mai repede *privire serioasa*
Eu: De ce aveti acest temperament ?
???: Pentru ca tu nu ar trebui sa fii aici !
Eu: SA STII CA MI-AM LUAT MULTE VIOLURI CA SA AFLU SI NU AM SA DAU INAPOI ACUM !!!!!!!
???: Violuri? Ma mir ca nu ai fost ucisa... *ranjeste in pic*
Eu: D..d.dece as fii ucisa ?
???: Toti ce care vin si sunt paznci aici sunt ucisi.
Eu: D.....d....d..dar de ce?
???: Incepi sa devii enervanta cu intrebarile tale
Eu: *imi indrept privirea spre podea*
???: Tu chiar nu te lasi pana cand nu auzi ce s-a intamplat ?
Eu: Da !!
???: Bine !! Dar daca vei spune cumva acest lucru altor persoane, te gasec si te omor.
Eu: A..........aaaa b..bine.....?
Bla bla bla stiti povestea, acum trecem direct la faza a doua a povestirii:
???: .................................... Dupa ce Spring a fugit, mi-a ramas un gol in inima...............Dupa ce pizzeria s-a golit, am infasurat trupurile copiilor si am gasit din greseala o trapa care conducea la niste catacombe subterane din piizzerie si am decis sa duc copii acolo.......dupa am adus niste flori in jurul copiilor. Dar dupa ce am pus LA ultimul copil niste flori, cineva mi-a pus mana la gura si dupa am simtit ca ceva ascutit imi strapunse inima..........Nu m-ai puteam respira si mi s-a umplut toata gura cu sange.....dupa am cazut pe podea iar privirea mi-a slabit si l-am vazut pe aceel om in acele haine mov care l-am vazut in BackStage cu aceei copii... Dupa a murmurat *Nu poti*. Si am inchis ochii. Nu stiu cat am ramas acolo dar.....pur si simplu .... m-am trezit........Dar acele urechi false de urs mi se intepenira iar cand am bagat mana sub tricou (nu va ganditi la prostii -_- )am avut o cusatura la inima.......Dupa am auzit niste voci in spate....Trupurile copiilor au fost dezvelite iar la fiecare trup era cate cineva care semana perfect cu ei si aveau aceasi varsta ca si amea.......Pe mine inca ma durea capul si eram ametit.........
???: Siii in fine..... Acum ucidem pe fiecare paznic pana cand dam de vinovanat
Eu: Iar eu de ce n-am cost ucisa.............?
???: Pentru-ca vinovatul nu are cum sa fie o pustoaica de 12 ani *ma ciufuleste in cap* Acum ca stii ce s-a intamplat, stergeo de aici!
Eu: Bine dar inainte sa plec pot sa stiu cum va cheama? *zambesc*
???: Goldy, acum stergeo !
Eu: Bine, bine *zambesc si dupa plec*
Multumesc ca mi-at citit capitolul!!! Pupicei !!!! :* :*
CITEȘTI
Eu si iepurasul meu (five night at freddys 3 anime)
Storie d'amoreSalut ma numesc Sara sunt o fetita de 12 ani. Care.. hai sa zicem ca nu si-a cunoscut parintii vreodata...Am fost crescuta de o femeie in varsta care mereu am considerato mama mea, dar n-a fost...Ea a avut grija de mine de cand eram inca un sugar s...