Chceš sa hrať?

50 2 0
                                    

,, Ja rozhodol som sa, že tvoju ponuku prímam,,

–––––––––––––––––

Neveril som vlastným očiam a vôbec nie ušiam, on to naozaj prijal. Stal predo mnou celej svojej kráse. Pozeral na mňa, vycítil som z neho, že sa bojí, ale už mi to je jedno, teraz ho mám vo svojej moci.

Prirazil som ho na stenu pri dverách a chytil ho pevne za boky, pozrel som sa mu do očí a potom na pery.

"Č-čo to robíš?,, videl som na ňom, že sa bojí, ale bol som ticho. Z jeho bokov som postupoval vyššie, zapamätajúc si každú časť jeho tela. Chvel sa a mal pri tom zatvorené oči, vyzeral tak krásne a voňal, tak pekne, ani si nevie predstaviť čo to robí v mojej dolnej časti.

Teahyung

Mal som zatvorené oči a čakal čo spraví, bál som sa, že mi nejak ublíži, v jeho prítomnosti som naozaj neistý. Jeho dlane postupovali stále hore a dole, sem tam mi prešiel po mojej bradavke, ktorá bola skrytá za látkou oblečenia. Bol som trošku vystrašený, srdce mi bilo ako o závod, ale jeho dotyky ma nejakým spôsobom ukľudnovali.

Zrazu som cítil jeho horúci dych blízko pri mojej tvári a ruky, ktoré už nemapujú moju hruď, ale má ich na mojom zadku.

,,Taehyungie" stuhol som, z jeho hlbokého hlasu mi prešiel mraz po chrbte, pomaly som otvoril oči a pozrel sa naňho. Pozeral sa na mňa s tými jeho čiernymi, ale zato hlbokými očami, trúfol by som si povedať, že v nich vidím samotný vesmír, jeho oči sú nádherné.

,, Dovoľ mi ti ukázať", odmlčal sa a prišiel blízko k mojím perám, bol tak blízko, že by stačil jeden pohyb a naše pery by sa spojili. ,, čo všetko so mnou robí tvoja prítomnosť, dovoľ mi, aby som ti ukázal ako veľmi po tebe túžim". Bol som z toho nadržaný, tak veľmi, že môj taetae stál v pozore, dosť ma to dole bolelo, potreboval som už nejaké uvoľnenie, tak som mu mierne prirazil panvou proti jeho nohe, čím mi hneď celým mojím telom prešla blažená eufória, Bože ak nič nespraví, tak sa tu spravím len z trenia o jeho nohu

,, T-tak mi ukáž" hneď ako som mu to povedal, potemnil mu výraz, uchopil ma za zápästie a ťahal ma niekde do útrob jeho bytu.

Zobral ma do nejakej miestnosti, kde bola veľká posteľ, no nemyslím si že je to jeho izba, pretože po stenách boli rôzne hračky, biče a Boh vie čo ešte, ďalej som sa račej nepozeral.

Zhodil ma na posteľ a vyšplhal sa nado mňa. ,, chceš sa hrať taehyungie?" 


😊Ahojky, mrzí ma že som nebola v posledných týždňoch aktivná, ale bola som chorá 😏

Toto je dalšia časť a dúfam, že sa Vám bude pačiť. Teraz to už bude viac napinavé😁

152 pozretí je pre mňa naozaj veľká vďaka , nakoľko píšem prvykrát.  

Ďakujem pusinky💓💓💓

don't stop, pleaseWhere stories live. Discover now