Už viac nie!

53 4 0
                                    

Otočil sa smerom k nám a vo mne hrklo, v momente som nevedel či mám utiecť, alebo stáť, zabudol som aj nato ako sa dýcha.

,,Jungkook,,

Spoznal som ho, tie oči som mal každý deň v snoch, 4 roky môjho života boli pre mňa tie oči utrpením. Lenže ja už nie som 19 ročný, nie som dieťa, nie som slabý. S týmito slovami, ktoré mi behali hlavou som naňho pozeral. Zmenil sa, väčšie mohutné telo, krásna tvár ako vždy, ale bolo poznať, že už nie je ten 19 ročný. Povedal som si, že ho už nikdy v živote nechcem vidieť a on tu predo mnou sedí a pozerá sa na mňa.

Bože, pomôž mi.

,, Tak tae toto je môj brat Jungkook, jungkook toto je môj dobrý kamarát a kolega taehyung, takzvaný naj sexy muž v Kórei''. Hobi dokončil svoj monológ a čakal kým sa jeden z nás ozve tomu druhému.

,, teší ma, rád ťa spoznávam''. Čo to povedal?, whaaat thee fuuck is this, on mi povedal, že ma rád spoznáva?, sú tu niekde kamery?, je to iba nejaká šou? Čo mám robiť, čo mám robiť

,, T-tiež ťa r-rád spoznávam'', snažil som sa nevyzerať, že som v rozpakoch, nasadil som sa svoju chladnú masku a radšej uhol pohľadom. No on bol celý čas pokojný, neverím, že nebol prekvapený, že ma po toľkých rokov vidí, ale čo sa čudujem, on je posledný človek, ktorý by chcel, aby som žil.

,, Tak, teraz keď sa už poznáte, tak sa dajte do rečí, ja idem k môjmu novému objavu'', povedal Hoseok a už som ho videl ako si sadá k nejakému dievčaťu.

,, Dáš si pohárik?'', spýtal sa ma ten sviňiar ako keby nič, ako keby sme sa nikdy nevideli.

,, Nie idem domov, čau'', postavil som sa a chcel ísť, ale zastavila ma jeho mohutná ruka, pozrel som sa naňho nechápavo s podvihnutým obočím, akože o čo mu ide?. Vstal zo stoličky, a pristúpil tak blízko ku mne, že som cítil jeho opitý dych. V hrdle som mal zrazu sucho, nahlas som prehltol, chcel som sa mu vymaniť zo zovretia, ale ťažko, jeho stisk bol zrazu silnejší.

,, P-p-usti ma, nemáš žiadne právo, sa ma dotýkať, pusť ma chcem ísť domov'', vedel som, že je zle, musím sa odtiaľto rýchlo dostať inak to nedopadne dobre.

,, Bojíš sa ma?, tae-hy-ung? Hm?'', nebojím sa ho, už nie. Varovne som sa naňho pozrel a priblížil sa ešte bližšie k nemu, stačilo málo a už by sme sa pobozkali, ale ja som ho mal takú chuť nakopať, že moje srdce bušilo.

,, Pusť ma som povedal'', pozeral som mu do očí celý ten čas, sú tak krásne, vždy boli. Nie taehyung fuj to. Zahnal som svoje myšlienky.

,, zmenil si sa'' uškrnul sa a pustil ma, okamžite som sa otočil a išiel preč, prekvapilo ma, že ma nezbil alebo niečo podobné, ale aj tak Junngkook je Jungkook. Ani som nepovedal Hobimu, že odchádzam, ale teraz to je jedno, chcem odtiaľto vypadnúť.

Vyšiel som z baru, bol tam taxík, tak som hneď nasadol, povedal som taxikárovi moju adresu a už som bol z dohľadu toho baru.

Moje srdce tak silno buši, že je ťažké to spomaliť.

Hneď ako som prišiel domov, som si to namieril do kuchyni, kde som si spravil večeru, po večeri som sa išiel osprchovať. Po sprche som si obliekol čisté boxerky a biele tričko. Tešil som sa konečne do postele, po takom namáhavom dni v práci a potom ten incident v bare s jungkookom, no predtým ako si už ľahnem do postele som si sadol pred môj nočný stolík, spravil som si skincare a mohol ísť spať, áno, mám svoj stolík s kozmetikou, veď predsa som model, šéf, musím sa o seba starať hehe. Keď som skončil so skincare, ľahol som si do postele.

Jungkook, zase si sa objavil v mojom živote. Ale musím uznať, že mu to seklo. Vždy vyzeral sexy, či už mal 19 alebo 25 vždy je sexy.  

  

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


( predstavte si Jungkooka, takto pri bare) 


(  yes yes, takto vyzerá taehyung) 

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(  yes yes, takto vyzerá taehyung) 

----------------------------------------------------------------------

Takže toto je dalšia časť, dúfam, že sa Vám bude páčiť 

don't stop, pleaseTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang