Nezáväzný sex alebo niečo viac

65 2 0
                                    

Taehyung nevedel prečo, jeho srdce a mozog vraveli niečo iné, no po každé keď mu čiernovlások otvoril dvere, zrazu sa jeho zlé myšlienky vytratia.

Už je to mesiac, čo zakaždým keď mu čiernovlások zavolá hneď uteká za ním.

Taehyung si je vedomý, že čiernovlások neprechováva k nemu city, ako on k nemu, ale je rád, že aspoň nejakým spôsobom ho môže mať, cítiť jeho sladkú vôňu, pozerať mu do očí a bozkať jeho sladké vankúšiky bez toho, aby mu Jungkook niečo povedal.

Áno, Tae sa opäť zamiloval do nafúkaného chlapca ktorý mu vždy zmietne hlavu, prepadol mu opäť.

Taehyung

Mesiac, už je to mesiac čo som vo vzťahu s Jungkookom, no neviem či to môžem nazvať vzťahom. Jungkook mi na začiatku napomenul, že nechce žiadne city, iba nezáväzny sex, ak by bol nadržaný zavolal by mi a to sa týka aj mňa, som rád že aspoň ja mám práva.

S Jungkookom sme si stanovili práva, ktoré môžem a ktoré nie. Ani si neviete predstaviť ako moja riťka trpela, keď som porušil jedno pravidlo a to bolo to, že som sa spravil bez súhlasu.

No posledný týždeň je niečo inak, stále som uňho aj keď sa spolu nemilujeme, volá mi keď som v práci alebo niekde vonku s priateľmi. Neviem ako si to vysvetliť, ale som rád že je to tak, milujem ho a nechcem byť bez neho.

Predvčerom sme mali emotívny sex, kde mi pri orgazme vykrikoval, že som jeho všetko. Moje telo bolo spotené triaslo sa, pred očami som mal zahmlené z tak tvrdého orgazmu na jeho bruško, ale tie tri slová som počul. Si moje všetko  

Dnes som sa zobudil opäť uňho s raňajkami na posteli a s najsexy mužom na svete, k tomu ešte do polovica nahý. Myslel som, že som v nebi, na takéto by som sa vedel pozerať hodiny.

,, dobré ráno, ospalec" poprial mi aj s jeho extra sexy chrapľakom, až mi z toho prešiel mráz po chrbte, jak ja veľmi milujem toho muža.

,, dobré, koľko je hodín?" spýtal som sa a začal som jesť raňajky, ktoré boli výborné. Po dojedení som sa postavil z postele a odhalil sa tak ako ma Boh stvoril, no nehanbil som sa, pretože za ten mesiac som si zvykol.

Prešiel som okolo neho a pomalým krokom som išiel do kúpeľne. Určite sa mu páči výhľad na moje pozadie. Preto som išiel ladným tempom a nezabudol krútiť zadkom počul som ako zavrčal.

Išiel som do kúpeľne si dať rannú sprchu. Pustil som na seba letné kvapky a pomaly si to užíval, onedlho sa mi okolo pásu obmotali mohutné ruky, kto iný by to mohol byť ako môj Kookie, prilepil sa mi hrudou na chrbát a svojimi perami mi prechádzal po mohol odhalenom krku.

Dal som hlavu na bok a dal možnosť mu sa mu venovať viac.

A on to spravil

Cmuľal, hryzkal a bozkával môj krk ako keby som bol nejaký chutný koláčik. Bože sa z toho zbláznim,

,, Taee" pošepkal mi do ucha a jemne kúsol do lalôčiku, rukami mi prechádzal po tele, hneď som vedel k čomu to vedie. ,, Kookie, prosím" obtieral som sa mu zadkom o rozkrok, otočil som k nemu hlavu a hlboko ho pobozkal. Zavrčal a obmotal ruku okolo môjho penisu

,, Kookie, ja ťa prosím-aaah" rychlejšie som sa obtieral  o neho a tak sme si obydvaja vzdychali  do bozku. 

Oprel ma o stenu, roztvoril moje polky a na jeden príraz do mňa vnikol, trošku to bolelo, ale sa to dalo zniesť, po včerajšku som trošku roztiahnutý. 

,, Aaah, kookie, p-pridaj" začal do mňa bušiť ako keby išlo o život a ja som bol v siednom nebi. neustále prirážal do mojej prostaty až som stratil rovnováhu a skoro spadol na zem, keby ma Jungkook nechytil, už by som bol na zemi. 

Po pár prírazoch sa do mňa spravil a ja na stenu. Opäť sme sa bozkávali

Potom sme poumývali a vyšli z kúpeľne. 

,, Dva dni nebudem doma, takže nemusíš prísť, neskôr ti zavolám" rozprával Jungkook a obliekal sa, obliekal som sa tiež. Chcel som ho dnes pozvať na večeru, ale asi ma iné plány, škoda.  

,, V poriadku, musím už ísť, keby niečo zavolaj mi pa" dal som mu bozk na líco a išiel k dverám, obul som sa odišiel. 

don't stop, pleaseWhere stories live. Discover now