- Michele mégis mi a jó isten bajod van? - kiabálom duzzogva
- Már egy éve nem láttam Camillát - ezt már még hangosabban mondom
- Ahjjjjj engedj már el
Egy szót sem szól cipelt a hátára csapva egészen a parkolóig. Hiába verdestem a hátát hiába kiabáltam torkom szakadtából. Milyen megalázó, hogy csak felkap a hátára, ezt persze nem csak gondoltam ordítottam is. Mindenki minket nézett még a hangoskodásom előtt is. Azt is a fejéhez vágtam, hogy ez kicsoda nőket lenéző reakció a férfiaktól.
Aztán végre földet értem, és nagyon csúnya tekintettel nézett rám.
- Válaszolnál az első kérdésemre? Mégis mi a jó isten bajod van? - és a szám a dühtől nyitva maradt
- Először is csukd össze a szádat - majd összenyomja a számat a mutató és a hüvelykujjával - másodszor minden férfi téged nézett, míg ti ketten a bikiniben a homokban bukfenceztek, az összes haverom tudni akarta már a kis akciód előtt a számod.
- Na és? - vágom rá a szokásos válaszomat, ez mindig segít abban, hogy még legyen egy kis időm gondolkozni
- Na és?- utánoz kiakadva - Hallod te miket mondasz?
-Igen. Senkinek semmi köze hozza mit csinálok mindegy, hogy a talpaimon vagy a kezemen állok ugyanazt látják - jelentem ki határozottan
Majd anélkül, hogy tovább hallgatnám vissza trappoltam a partra. A dühösen el is felejtettem miközben Camival és Carloval beszélgettem pancsoltam és TikTok-oztam. Persze Michele haverjai le sem vették a szemüket rólam. Kaptam egy jó pár mizu fejmozgatást és egy pár mosolyt. Persze akadt egy egy kacsintás is. Ez engem nem zavart. Mert míg a haverjai engem néztek ő a haverjait nézte, nehogy valamelyik oda jöjjön hozzám.
Lehet hogy csúnya de élveztem. Így ment ez míg sötét nem lett. Én és Carlo hazavittük Camit aztán mentünk haza fürödni mert este Alberto bácsiéknál vacsorázunk. Igazából anyuék kiöltöztek de én vizes hajjal smink nélkül egy férfi rövidnadrágos melegítő szettben mentem. Nálam mindig a kényelem a legfontosabb. Carlost megfenyegettem hogy ő se tegyen ki magáért. Ezt persze azért, hogy ha anya be akar szólni mondhassák hogy dehát Carlo sem öltözött fel rendesen.
Persze ezt a ,, Hogy nézel ki?'' mondatot már a kocsiba odafelé is megkaptam.
Mikor oda értünk én már mentem is Carloval fel a játék terembe. Ki akartam menni mosdóba mikor meghallottam, majd eszembe jutott, hogy bocsánatot kéne kérnem Michele-től . Persze csak akkor ha látom, hogy ő is megbánta. Elkezdtem osonni a szobája felé, majd csak azt hallom, hogy telefonál. Angolul beszélt és valami lányról áradozott. Akkor még nem tudtam, hogy ez engem ennyire zavar de mostmár tudom, hogy amit az elkövetkezendő napokban tettem annak ez volt az oka.
Be sem mentem ezek hallatán hozzá és épp akkor kiabált Alberto bácsi felesége Lina hogy kész a vacsi.
Lementünk és kerültem Michele-el a szemkontaktust csak Carloval voltam elfoglalva.
Beszélgettünk mi minden baromságról evés közben és néha röfögve nevettünk. Evés után mindenki kint volt az udvaron. Carloval megbeszéltük, hogy fel megyünk és majd játszunk ketten valami kártyajátékot. Mondtam neki, hogy menjen fel választani. Egyedül ültem kint és néztem az eget.
Michele mellém ült és úgy tett mintha semmi sem történt volna. Elkezdett mesélni Amerikáról.
Én érdeklődve hallgattam, mert mikor hozzám szólt elszállt minden dühöm. Hallgattam őt nagy szemekkel amit a mondandója végén meg is említett.
- Nagyon érdeklődőnek tűnsz azokkal a Bambi szemekkel - közben mosolygott
Összehúztam a szemöldököm mire ő elkezdett nevetni. Jó volt ott ülni vele a csillagos ég alatt és hallgatni, miket csinált amíg nem láttuk egymást.
Én is meséltem neki, hogy jól megy a suli meg ilyenek.
- Még mindig jársz táncolni - kérdezte
- Persze, hisz ez az egyetlen sport amiben jó vagyok- és ezt halál komolyan mondtam
- Van ötleted, hogy minek akarsz tovább tanulni?- érdeklődött
- Fogalmam sincs, sok mindent csinálok szívesen és sok mindent nagyon nem - de miközben ezt mondtam eléggé össze voltam zavarodva
Kicsit még nevetgéltünk a szüleink miatt majd kaptam egy üzenetet Carlotól, hogy már kiválasztott egy kártyajátékot.
Felé fordítottam a telefont, hogy lássa majd elindultam fel.
YOU ARE READING
A fogadás
RomanceEz egy szerelmes történet. Sok csavarral ármánnyal némi személyes tapasztalattal. Néha komoly néha vicces néha szomorú vagy szerelmes.