Minden lány az életét fenekestől felforgató szerelemre vágyik. Ahogy minden ember arra, hogy szeressék, akarják a társaságba. De tudjuk egyáltalán mivel jár ez?
Azzal hogy meg kell változtatni magunkat hiszen az az én ami igazán mi vagyunk nem illik a normákba és nem fogadja el mindenki. De titkon mindenki ugyanazokat a hibákat követi el.
Én is elkövettem egy hibát pedig annyiszor hallani róla. Bíztam, bíztam valakiben akiben nem kellett volna. De mit tehet egy ember? Ne bízom egy életen át senkiben?
Nagyon sok szülő ott rontja el ha félti a gyerekét és nem engedi őket élni, hogy bizonyos dolgokat később egy fontosabb vagy éppen rosszabb helyzetben rontanak el. Nem állnak készen az önálló életre.
Na hát az én szüleim így féltettek engem, de volt egy kis szerencsém pokolian utáltam a világképüket.
Én voltam a feketebárány.
De lehet hogy néhány dologban igazuk volt például abban, hogy nem minden ember érdemli meg a bizalmunkat. Most én ennek a levét iszom meg. Hiszen egyedül sírok egy egy tengerparton és zúdítottak magamba az alkoholt. Azon gondolkozom hogy mit és hol rontottam el. Az első gondolatom az, hogy már a fogantatásnál elcseszték a szüleim.
De ha nem az alkohol beszél belőlem akkor igazából minden azon az agusztuson kezdődött el és még csak 17 éves voltam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A fogadás
RomanceEz egy szerelmes történet. Sok csavarral ármánnyal némi személyes tapasztalattal. Néha komoly néha vicces néha szomorú vagy szerelmes.